Priceline
Hotels.comUS$ 343
TravelocityUS$ 343
Orbitz.comUS$ 343
Beoordeeld op 4 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi, zeer comfortabel nieuw hotel. Super vriendelijke service aan de receptie. De wellness is heel compleet uitgerust, proper - zoals het voor een wellness hoort - en het reservatietijdstip wordt netjes gerespecteerd. De werking van de verwarming op de kamer vraagt wel enige intelligentie.

Datum van verblijf: december 2021
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2021

Bedankt voor uw review.

Ons excuses voor de verwarming. Wij doen ons best om dit te regelen.

Graag tot een volgende keer bij Le Sanglier.

Beoordeeld op 29 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtige ervaring. Zeer mooi hotel, ruime mooie kamers, en super vriendelijk personeel. Uit eten bij wout Bru in Le Grand Verre. Zeer mooie belevenis. Super lekker gegeten en heel aangename vriendelijke bediening. Echt top weekend. Aanrader.

Beste Klant,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Ik ben blij te lezen dat u van ons hotel en Le Grand Verre hebt genoten.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

In een 5 sterrenhotel verwacht je geen reftergevoel aan het ontbijt en geen continue lawaai in je kamer van de ventilatie.
Maak ontbijtruimte gezelliger. Laat er geen plateau staan met afgeruimd gerief

Beste Klant,

Bedankt voor uw feedback in verband met uw verblijf bij Le Sanglier.

Ik ben teleurgesteld te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Alle feedback is welkom. Ik zal uw kritiek doorgeven aan de directie.

We hopen u weer te zien om u te bewijzen dat we beter kunnen.

Beoordeeld op 13 november 2021

Top hotel met 2 top restaurants, pure gevarieerde kwaliteit van eten met zeer attente bediening. 's morgens een zeer gevarieerd ontbijt...niets tekort! Comfortabele kamer met aantal kleine mankementjes. Kortom een heerlijke 2daagse en een aanrader voor iedereen!

Kamertip: mooie kamer met zicht op Ourthe en kasteel
Datum van verblijf: augustus 2021
Gaelle Mazy, Service clients/Réception van Hotel Sanglier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2021

Beste klant,

Bedankt om tijd te nemen om een beoordeling te schrijven.

We zijn blij om te zien dat alles goed verlopen is tijdens uw verblijf.

We hopen om u binnenkort terug te zien in onze hotel!

Beoordeeld op 11 november 2021

Verblijf op 6/7 november (1 nacht) 2021, in formule parking, kamer+ontbijt en menu's in gastronomisch restaurant Le Grand Verre (zie ook beoordeling in rubriek Le Grand Verre) dit alles voor de som van 625 euro. Check in hotel zeer vlot verlopen (administratie hieromtrent reeds thuis uitgevoerd via e-mail van hotel) door perfect 2talige receptioniste, men kan met de auto tot aan de inkom rijden waar de bagage wordt uitgeladen, de auto door een voiturier wordt weggezet en de bagage naar de kamer wordt gebracht. Tevens upgrade van kamer gekregen, zeer aangename superieur kamer in de nieuwbouw, die voldeed aan al onze wensen, zeer goed verlichte badkamer, koffiemachine en theezet en 2 flesjes water in minibar (dit alles gratis), klein salonnetje en bureau, geen minpunt te vinden. Het ontbijt op zondagmorgen in zeer ruime zalen met voldoende plaats voor iedereen. Zeer uitgebreid en gevarieerd assortiment met alles wat men zich maar kan wensen en genoeg voor iedereen. Check out even vlot al check in met alweer een vriendelijke en 2talige receptioniste, auto wordt door voiturier opgehaald en tot voor de inkom gereden. Een zeer geslaagd verblijf, wij komen zeker terug.

Kamertip: Verbleven in superieur kamer 1114, geen opmerkingen

Beste Klanten,

Veel danken voor uw review.

Ik ben blij te lezen dat u ons hotel goed hebt gevonden. Ik zal uw complimenten over de kamer en over de keuken met de team delen.

Tot volgende keer voor een andere nachtje.