3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com1.217 US$
Hotels.com1.224 US$
CheapTickets1.224 US$
Priceline1.217 US$
eDreams1.217 US$
StayForLong1.277 US$
Beoordeeld op 9 november 2020

Mooi hotel mooie kamer !

Profiteren om de prijs te verhogen op dezelfde dag nog ? Dit tijdens corna en herfstvakantie ! gebeld voor de prijs van de kamer en twee uren later voor reservatie gebeld was plots 20 EUR erbij . Ook romantisch arrangement vanaf 395 EUR was nu maar efkes 200 EUR erbij ! :( , . Gelukkig hadden we 4 gangen diner geboekt aan 50 EUR /Persoon toen we aankwamen was het diner al 80 en 90 EUR . En werd onze menu aangepast van hert naar everzwijn , diner op de kamer stuntelig . enkel keuze uit wijn van 60 en 90 EUR voor een fles !
Had toch meer professionaliteit van het personeel verwacht ,voor toch een niet goedkoop hotel ,die klasse uitstraalt !!

Beoordeeld op 2 november 2020

Weekend met 2 koppels. Mooi nieuw gebouw, beetje somber maar 'au goût du jour'. Een beetje Vlaamse kitch en persoonsverheerlijking ontbreekt niet. Prachtige kamer, verzorgd, mooi design. Ramen klein dus een beetje somber. Prachtig en geslaagd diner in Wagyu met top service. Kleine Spa, maar sympathiek en top massage. De grote ontgoocheling kwam in de Brusserie, waar de service werkelijk totaal ondermaats was (maar kwaliteit eten is wel top). Te weinig personeel, geen aandacht, geen aankondiging gerechten, allergie indicaties niet opgevolgd zoals het hoort. Bord wordt niet vervangen na elke bediening, smaken lopen dus door elkaar. Het principe van te delen in een bord is ook niet aangewezen in deze Covid tijden. (Veel) te veel aangerekend bij checkout.

Beoordeeld op 1 november 2020

topkamer, toplokatie, topservice
Ondanks de perfect uitgewerkte coronaregels konden we genieten van twee mooie dagen. Kamers waren uiterst net en heel smaakvol ingericht. Chaupeau aan Natalie.
We komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

Zowel de architectuur en inrichting van het gebouw, de kamers, het onthaal, het voltallige personeel en de gerechten waren TOP.
Een aanrader voor enkele dagen te verpozen.
De regio is uitnodigend voor leuke wandelingen of fietstochten.

Beoordeeld op 1 november 2020 via mobiele applicatie

400€ betaald voor een kleine kamer, uitzicht stond omschreven - in realiteit raam dat uitgaf op terras andere kamer. Ook terras stond bij Deluxe maar bleek slechts bij 3 kamers die reeds volzet waren. Teleurstellende prijs/kwaliteit. Restaurant eveneens matig. Personeel hotel wel vriendelijk maar weinig oplossingsgericht. In restaurant traag en chaotisch, veel personeel en ze lopen mekaar onder de voeten, je merkt dat er een sterke hand en aansturing mist.