Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel dat zijn 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ meer dan waard is! Topservice vanaf het begin tot einde! Een zeer uitgebreid ontbijt, alles aanwezig en zoniet doen ze nog moeite om aan uw wensen te voldoen. Mooie ruime kamer met een zalig kingsize bed. Zalige wellness aanwezig.. chapeau wij komen zeker terug!!

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Wij verbleven in het splinternieuw hotel, en zijn van begin tot eind gepamperd geweest. Zalig genoten van de luxueuze inrichting en services, zeer attent personeel, heerlijk ontbijt. Wellness is ook een aanrader, mét uitzicht op de prachtige omgeving en prijs kwaliteit top!

Restaurant Bru’sserie is ook een super aanrader, heerlijk gegeten. Het tweede restaurant, Wagyu had nog wat werkpunten qua bediening.

Enige tip die we nog konden bedenken dat een meerwaarde zou zijn is een smart tv en/of Bluetooth speakers in de kamer indien mensen wat langer verblijven.

Wij komen in elk geval zeker terug!

Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Top kamer, zeer netjes en luxueus: heel groot bed, mooie sfeerverlichting en zeer grote kamer.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rekening houdend met de covid maatregels
Er werd heel veel moeite gedaan om ons in het Nederlands aan te sprekend. Uitgebreid ontbijt, zeer verzorgd

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie hotel met veel eetmogelijkheden .3 verschillende restaurants
Vriendelijk personeel
Wel bediend
Echter geen extra attentie of upgrade aangezien het onze honeymoon was‼️
Door Corana waarschijnlijk... maar het ontbijt hebben we in andere hotels van deze categorie beter gehad met name keuze en presentatie van de goederen
Moet er wel bij vermelden dat alles wel zeer vers en smaakvol was ..

Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

Was opening van het nieuwe gedeelte van het hotel. Wy wisten dat niet en het was daarom een leuke verrassing. De ontvangst was super door mede eigenaar Mr Bart Maerten en ook door het personeel. Eten was af.. Wout bru is een super kok. Kamers waren top. Wat volgens ons een goed idee zou zyn is een buitenzwembad met ligstoelen errond. Maar met of zonder zwembad we komen nog terug!