“Goed, maar geen waw-gevoel”
Beoordeling van lA FERME DES OLIVIERS

lA FERME DES OLIVIERS
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
lA FERME DES OLIVIERS is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 67 Restaurants in Durbuy
Keukens: Frans, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 november 2017 beoordeeld

We zijn er zeker goed ontvangen en we hebben er lekker gegeten, maar het waw-gevoel was er niet. De inrichting is basic, maar op zich staat dit los van de kwaliteit op je bord. Dat begon heel goed met de drie hapjes die zeer lekker smaakten. Bij de volgende gerechten maak je de keuze tussen twee voorstellen en telkens namen we beide iets anders. In elk geval over het voor- en hoofdgerecht niks op aan te merken. Goed, smaakvol. Het dessert vonden we beide minder. Mijn vrouw is tijdens de rit naar huis ziek geworden, wellicht door een allergische reactie, maar op wat is ons niet duidelijk.
Jammer is wel dat de korting voor de reservatie via TipAdvisor niet werd doorgerekend.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening
Een restaurant met een mediterraanse touch
Heel nieuwe en speciale smaakcombinaties met veel lekkere kruiden.Mevrouw is chef in de keuken en ook traiteur.Meneer bedient in het restaurant en is zelf chocolatier.Alle producten worden door beiden vers bereid.

Corine T, Propriétaire van lA FERME DES OLIVIERS, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Merci pour votre avis sympathique,
Nous serons heureux de vous recevoir a nouveau
La Ferme des Oliviers

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bongo bon opende deze doos van Pandora ... in the middle of nowhere een plekje met een rustige gastheer en de gastvrouw aan het fornuis die samen heerlijke gerechten maken, een beperkte keuze maar vers, vers, vers. We komen hier terug

15 november 2016 beoordeeld

Bijzonder goed restaurant zeer vriendelijk en correct wij hebben hier uitzonderlijk goed gegeten Zeer fijne maaltijd met een groep van 12 personen

Zeker een adres om terug te keren Zo zijn er niet veel rond Durbuy

Corine T, Propriétaire van lA FERME DES OLIVIERS, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Nous vous remercions pour votre bel avis , nous sommes ravis que vous ayez passé un bon moment parmi nous,

Au plaisir de vous revoir bientôt

L’équipe de la Ferme des Oliviers

8 oktober 2015 beoordeeld

dit restaurant bezocht op een zaterdagmiddag
toegekomen om 12u15 en er was geen volk aanwezig
had de vrijdagavond nog gecheckt en was normaal open tot 14u 30 op zaterdagmiddag
baas kwam met tegenzin vanachter zijn gazet
en vertelde ons dat ze enkel op afspraak gewerkte
niets van teruggevonden op de website
geen probleem vroeg aan de baas of er nog andere restaurants in de buurt waren
maar er waren geen restaurants in de buurt
zit daar op 10 km van DURBUY met 50 restaurants
zeer behulpzaam
heb er niet kunnen proeven van de gerechten want we waren op doorreis
voor vriendelijkheid en behulpzaamheid is zeker niet top

Reizigers die lA FERME DES OLIVIERS bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In lA FERME DES OLIVIERS geweest? Deel je ervaringen!