Gilbert M
Vlezenbeek, België

super!!!

Beoordeling van Hotel Durbuy O
5,0 van 5 bollen2 mei 2023 beoordeeld
eten was subliem dienst zeer goed en hotel rustig gelegen heel proper en verzorgd
een aanrader voor iedereen die gezellig en goed wil eten
wij gaan zeker terug
menu is uitgebreid en de keuze is vrij wat ge wilt eten ook positief
dus alles perfect
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Salon
    Restaurant
    • eDreams
    2.6 km van Hotel Durbuy O
    Gratis parkeren
    uitzicht op de terras vanuit de ontbijtruimte
    1.7 km van Hotel Durbuy O
    • Vio.com
    7.2 km van Hotel Durbuy O
    Meer hotels in Durbuy bekijken
    Beoordeeld op 5 juli 2020

Mooie kamer met voldoende comfort, mooi terras. Enig minpuntje was het geluid van een airco of afzuigsysteem van de keuken dat precies onder ons kamer lag en regelmatig in gang schoot (hoewel dit in feit ook niet echt stoorde). In elk geval het restaurant is een aanrader, heel vriendelijke bediening en zeer lekkere gerechten. ook de wijnen scoren wat ons betreft heel correct qua prijs-kwaliteit. een aanrader voor als je er eens gezellig op uit wil met zn tweetjes, houdt van natuur (want wandelen en fietsen kan je hier volop), maar ook graag winkelt en geniet van kleine straatjes en steegjes in het vlakbij gelegen Durbuy

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 18 januari 2019

Wij verbleven hier 2 nachtjes met de kerstdagen.
    Blij dat we dit ontdekt hadden!
    De uitbaters Laurence en Koen, die dit hotel anex restaurant runnen(zie mijn restaurant review) zijn zeer aardige mensen die zich niet laten stressen door de drukte die dit hotel en restaurant verdiend!

Alle klachten uit vorige reviews van gasten zoals blaffende honden en boerenbedrijf hebben wij niet zo ondervonden aangezien het winter is en de ramen dicht waren.
    Aangezien ik erg gevoelig ben voor geluid ondervond ik wel wat last van een doordringende brom van een apparaat/machine bij buren wat om het kwartier aansloeg.
    Mocht je hier niet zo gevoelig voor zijn dan zal je hier ook zeker geen last van ondervinden.

Het was zalig slapen aangezien de bedden erg lekker liggen!

Het ontbijt is goed, continentaal met een vers gebakken eitje erbij.
    Met een stukje spek en een plakje tomaat was het helemaal super geweest!
    Verder lekkere croissantjes, vers brood, fruit etc.

Alles klopt hier gewoon en het restaurant is zeer zeker een aanrader!!
    Wanneer het restaurant, ook op onze 2e nacht open was geweest dan hadden we hier zeker nogmaals voor gekozen!
    Het hotel bied leuke arrangementen aan met de combi overnachten/restaurant wat zeker een aanrader is qua prijs/kwaliteit.
    Dus wij zeggen niet aarzelen maar doen!

Kamertip: Veel van de kamers hebben een terras, vraag hierna indien gewenst.
    Datum van verblijf: december 2018
    Koen T, Propriétaire van Hotel Durbuy O, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Het is heel fijn uw leuke review te vernemen, dit doet ons veel deugd!
    Met vriendelijke groet - Laurence&Koen - Durbuy Ô

Beoordeeld op 20 oktober 2018

Kamer was vrij nieuw en comfortabel ingericht. Luxe is er niet maar goed bed, proper sanitair. We mankeerden wel een minibar of koelkastje voor een drankje na een wandeling. Bij terugkomst is er dus nergens een drankgelegenheid ! Gezien de ramen niet erg goed afsuiten hoor je 's nachts of 's morgens vroeg wel honden of tractors in de buurt. Je zou denken, gezien de ligging dat het heel rustig is maar dat ondervonden wij niet. Ontbijt Ok maar er mocht wat meer fruit aanwezig zijn. Ideaal hotel voor wie eens lekker wil eten en overnachten maar op zich is de prijs iets aan de hoge kant.

Datum van verblijf: september 2018
    Koen T, Propriétaire van Hotel Durbuy O, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Goeiedag,
    We danken u voor uw bezoek bij Durbuy Ô.

We proberen er constant (14-15uur/dag) alles aan te doen om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken bij Durbuy Ô
    We zijn altijd bereikbaar aan de receptie indien u in de namiddag bij terugkomst in het hotel iets wenst te drinken in ons salon, terras of kamer. Een simpel telefoontje vanuit de kamer en we zijn er zo.

Jammer dat u het in uw commentaar hebt over lekker eten en dat we u tijdens u 2dagenverblijf geen enkele maal gezien hebben in ons restaurant.
    Naar prijzen toe bepalen we die zelf wel, rekening houdend met schoonmaak, werkuren, onderhoud, ontbijt, kamerdecoratie, verblijftax, btw, ... en een mini-bar op de kamer zouden we ook moeten doorrekenen naar de klanten toe.
    Onze prijzen in het restaurant idem - we werken met versdagelijkse produkten, veel werkuren, ...
    Bedankt voor uw begrip.
    Koen - eigenaar

Beoordeeld op 30 mei 2018

Voor ons een eerste keer op aanvraag van onze zoon en schoondochter.
    Rustig gelegen buiten Durbuy.
    Lekker 3 gangen menu met vakkennis en cullinair op tafel geserveerd.
    Prijs/kwaliteit 5/5
    Gezellig terras.
    Vriendelijke en attente uitbaters.
    Doe zo verder.

Kamertip: Alle kamers zijn smaakvol ingericht
    Datum van verblijf: mei 2018
    Beoordeeld op 13 mei 2018

Wij hadden gekozen voor de luxe kamer omdat we met ons dochtertje van 5 reisden en zij zo een eigen, afgesloten ruimte had naast onze slaapkamer. Ideaal dus! Het ontbijt was heerlijk. In het restaurant hebben we niet gegeten omdat dat met een 5-jarige niet echt evident is. Privé-parking naast het hotel en heel vriendelijke uitbaters die zowel Frans als Nederlands spraken. Een topper dus!

Datum van verblijf: april 2018