eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 28 december 2017

Op een heel rustige locatie in Warre op wandelafstand van Durbuy-centrum. Heel vriendelijke uitbaters, culinair een topper. Ontbijt met al het nodige en geen overbodige zaken. Het restaurant is een sterrenchef waardig, neem alvast de aangepaste wijnen.
De kamers zijn proper en het geluid van de buren valt heel goed mee.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel propere mooie kamer,rustige buurt. Vriendelijk personeel. Ontbijt ok. Aanrader voor weekendje Ardennen. Waarschijnlijk ook heel lekkere keuken in restaurant. Waren bij vrienden uitgenodigd voor diner,maar volgende keer eten we zeker in restaurant. Prijs,kwaliteit dik in orde

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017

Locatie : uitstekend, op 5 min. rijden van het stadscentrum van Durbuy. Met een mooie privé-parking. Gezellig ingericht restaurant met uitstekende keuken met gewaagde maar erg geslaagde smakencombinaties en leuke presentaties aan betaalbare prijzen. Ook de wijntjes waren prima bij ons 4-gangenmenu. Echt wel een aanrader onder de restaurants en/of hotels ! Kamers zijn modern en strak maar praktisch ingericht. Erg proper en voldoende ruim. Zeer goede douche.

Kamertip: Kamer in het dak is op hete dagen allicht erg warm.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Als je het verleden kent van de eigenaars, met kok "Koen" dan kan je eigenlijk niet minder verwachten. Maar nu met zijn volledig eigen toets, en deze is nog beter en aangenamer. Voor iedereen die op zoek is naar klasse, rust, sfeer en een heerlijke keuken!😊👍😇

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 november 2016

op 5 min. rijden van Durbuy, weg van de drukte, hoog gelegen in gehucht, met een mooi zicht vanuit de kamer; een mooi hotel, propere moderne kamer (nr 2) met groot terras, mooie badkamer. 4s avonds een heeeeel lekker diner, mooie presentatie, goeie smaken, lekkere wijn en meer moet dat niet zijn. Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2016