Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 19 juli 2017

Locatie : uitstekend, op 5 min. rijden van het stadscentrum van Durbuy. Met een mooie privé-parking. Gezellig ingericht restaurant met uitstekende keuken met gewaagde maar erg geslaagde smakencombinaties en leuke presentaties aan betaalbare prijzen. Ook de wijntjes waren prima bij ons 4-gangenmenu. Echt wel een aanrader onder de restaurants en/of hotels ! Kamers zijn modern en strak maar praktisch ingericht. Erg proper en voldoende ruim. Zeer goede douche.

Kamertip: Kamer in het dak is op hete dagen allicht erg warm.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 november 2016 via mobiele applicatie

Als je het verleden kent van de eigenaars, met kok "Koen" dan kan je eigenlijk niet minder verwachten. Maar nu met zijn volledig eigen toets, en deze is nog beter en aangenamer. Voor iedereen die op zoek is naar klasse, rust, sfeer en een heerlijke keuken!😊👍😇

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 3 november 2016

op 5 min. rijden van Durbuy, weg van de drukte, hoog gelegen in gehucht, met een mooi zicht vanuit de kamer; een mooi hotel, propere moderne kamer (nr 2) met groot terras, mooie badkamer. 4s avonds een heeeeel lekker diner, mooie presentatie, goeie smaken, lekkere wijn en meer moet dat niet zijn. Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden impulsief een hotel gezocht voor gezin met 2 kinderen.was geen probleem, kamer 1 had slaapbank dus goed genoeg voor kinderen (7 en 10).
Kamer was schoon zo ook de douchewater. Enige wat ik miste was airco maar de ramen konden open en ze hadden een hor laten plaatsen bij de ramen dus frisse lucht.
WiFi aanwezig en gratis,
Ontbijt aanbod was meer dan genoeg.chefkok heeft zelf nog meerdere keren een spiegelende gebakken.
Zelf hier niet gegeten maar volgende keer zeker want als horeca ondernemer zag ik wat er uit de keuken kwam en hoe dat eruit zag.
ik heb hier 2 ondernemers gezien die na een schitterende verbouwing hier met een klein team een super gastvrije omgeving hebben gecreëerd voor ons en u.

Chateau. En tot ziens

Familie Liu

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Goed en rustig gelegen hotel. Omdat het hotel volzet was hebben wij enkel een gastronomisch menu genomen. Zeer lekker eten aan eerlijke prijzen. Een chef die zijn zijn sporen al verdiend heeft in enkele klassezaken. Zeer vriendelijke bediening. Een West-Vlaamse chef die perfect frans praat en zijn Waalse echtgenote die perfect Nederlands praat. Enig minpuntje is de akoestiek als het restaurant volzit, en dat is meestal zo, dan kunt u elkaar moeilijk verstaan

Kamertip: De kamer met terras is prachtig
Datum van verblijf: juni 2016