“Lunch voor 2 ! ”

Keukens: Diner, Frans, Hedendaags
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras , vriendelijke bediening. Uitgebreide wijnkaart, en lekker eten. Wij gingen voor de menu durbuy , kalfszwezerikken waren fantastisch!
Prijs / kwaliteit ook dik in orde !
Kwamen er toevallig voorbij , en we gaan zeker trug!

Datum van bezoek: oktober 2018

1 september 2018 beoordeeld

Heerlijke en eerlijke keuken met verse produkten en met liefde voor het vak klaar gemaakt een aanrader voor de gastronomen onder ons

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koen was een super gastheer, het eten was top en we hebben vooraf lekker in de tuin gezeten. Neem het wijnarrangement en je avond is compleet. Ze zijn niet krenterig. De zwezerik met groente was klasse

Datum van bezoek: september 2018
Koen T, Propriétaire van Durbuy O, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Hartelijke dank voor deze hartverwarmende review, het was fijn u en uw gezelschap bij ons in Durbuy Ô te hebben.
De groeten en hopelijk tot een volgende keer!
met vriendelijke groet
Koen Timmerman

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten Durbuy in Warre. Heel rustig gelegen in een hedendaags kader. Makkelijk gereserveerd en heel vriendelijk ontvangen. Het zaalperdoneel doet echt moeite om goed Nederlands te praten als ze weten dat je Nederlandstalig bent. Een verrassende kaart met heerlijke gerechten. De bijhorende wijn is een aanrader. Als afsluiter een heel lekker dessertje. Kortom een topavondje!

Datum van bezoek: mei 2018
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen, leuke kamer en vooral heel lekker gegeten. Hotel ligt eventjes buiten Durbuy.. heel rustig maar toch dichtbij het bruisende stadje Durbuy. Prachtige wandelingen in de buurt. Wij keren zeker terug. Super vriendelijke service en culinair genieten. bedankt. Sonia Filip en Toby

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Durbuy O bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Durbuy O geweest? Deel je ervaringen!