“diner tete en tete”

Keukens: Diner, Frans, Hedendaags
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
1 september 2018 beoordeeld

Heerlijke en eerlijke keuken met verse produkten en met liefde voor het vak klaar gemaakt een aanrader voor de gastronomen onder ons

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koen was een super gastheer, het eten was top en we hebben vooraf lekker in de tuin gezeten. Neem het wijnarrangement en je avond is compleet. Ze zijn niet krenterig. De zwezerik met groente was klasse

Koen T, Propriétaire van Durbuy O, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018

Hartelijke dank voor deze hartverwarmende review, het was fijn u en uw gezelschap bij ons in Durbuy Ô te hebben.
De groeten en hopelijk tot een volgende keer!
met vriendelijke groet
Koen Timmerman

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten Durbuy in Warre. Heel rustig gelegen in een hedendaags kader. Makkelijk gereserveerd en heel vriendelijk ontvangen. Het zaalperdoneel doet echt moeite om goed Nederlands te praten als ze weten dat je Nederlandstalig bent. Een verrassende kaart met heerlijke gerechten. De bijhorende wijn is een aanrader. Als afsluiter een heel lekker dessertje. Kortom een topavondje!

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen, leuke kamer en vooral heel lekker gegeten. Hotel ligt eventjes buiten Durbuy.. heel rustig maar toch dichtbij het bruisende stadje Durbuy. Prachtige wandelingen in de buurt. Wij keren zeker terug. Super vriendelijke service en culinair genieten. bedankt. Sonia Filip en Toby

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van A tot Z alles in orde. Zeer lekker gegeten, verse heerlijke gerechten. Smaken om van te genieten met uitstekende wijnkeuzes. Bediening uitstekend en vertoeven in een mooi kader. Een echte aanrader!

Reizigers die Durbuy O bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Durbuy O geweest? Deel je ervaringen!