Beoordeeld op 7 augustus 2020 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen werden we niet echt welkom ontvangen. De receptie is aan de bar, wat er voor zorgt dat alles nogal vluchtig en koel verloopt. De communicatie was zeer moeilijk in het Nederlands/Engels. Onze kamer was hygiënisch met een hele mooie badkamer. Jammer dat onze airconditioning niet altijd functioneerde. Het ontbijt was een buffet, wat we in coronatijden allesbehalve hygiënisch vonden. Ze voorzien tangetjes om etenswaren vast te nemen, maar dit heeft geen zin als andere zaken wel met de handen worden aangeraakt: choco, confituur, honingpotten etc. kon je nemen met éénzelfde lepel. Iedereen raakt ook hetzelfde mes, deksel, fruitsap handvat, ... aan. Dit zou eenvoudig opgelost kunnen worden door bediening aan tafel te voorzien. Wij hadden kamer met ontbijt, maar hebben hier niet van kunnen genieten omdat het niet corona-proof was. Het was er ook vaak heel druk aan het ontbijtbuffet omdat niet enkel mensen van het hotel er kunnen ontbijten, maar ook andere toeristen. Het laatste minpunt is het onvriendelijk personeel. Geen goeiedag bij het binnen of buitenkomen, heel norse blikken als je Nederlands spreekt. Het afrekenen gebeurde ook heel koel en vluchtig. Het was een teleurstellend verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2020
Romain Moens, Gestion de revenus van La Calèche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Beste Kelly,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een briefje achter te laten na uw verblijf in ons hotel.
Het spijt ons oprecht dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.
We proberen zoveel mogelijk twee- of drietalig personeel te hebben om u in uw moedertaal te verwelkomen (tenminste Engels en Nederlands). We verontschuldigen ons voor dit "gemiddelde" welkom.
Bedankt voor uw opmerking over de netheid van de kamer en de badkamer. Wat de airconditioning betreft, hebben we een aantal veiligheidsmaatregelen getroffen om het milieu te respecteren. Het zal bijvoorbeeld niet werken als de ramen open zijn of als de buitentemperatuur lager is dan 13° (hoewel dit vooralsnog moet worden uitgesloten vanwege de warme temperaturen). Als u een probleem ondervindt met de werking van deze, aarzel dan niet om contact op te nemen met een van onze medewerkers om het u uit te leggen (in uw moedertaal, indien mogelijk ;-)).
Voor het ontbijtbuffet hebben we inderdaad ons buffet heropend, in de overtuiging dat de veiligheidsregels gerespecteerd zouden kunnen worden. In het bijzonder vragen we mensen die het buffet betreden om hun handen vooraf te desinfecteren met behulp van de bijgeleverde desinfectiemiddelen. Uiteraard nemen wij nota van uw opmerkingen om het risico van overdracht van het virus verder te beperken.
Tot slot hebben we de reputatie dat we een zeer vriendelijk personeel hebben dat een leuke sfeer biedt. We zijn verrast door uw opmerkingen en zullen dieper graven om meer te weten te komen.
We hopen dat u ons een tweede kans geeft om u ons echte potentieel te laten zien.
Nogmaals onze excuses,
Romain

Beoordeeld op 31 juli 2020

Op de foto's staan er kamers met een trap naar boven deze is van de badkamer die boven de slaapkamer zou moeten zijn wij hadden een kamer met de badkamer naast ons opzich dezelfde kamer maar precies wat kleiner en NIET Wat er op de foto's te zien is en vermeld is! De hygiëne is VER TE ZOEKEN! er staat een plateau met tassen en glazen daarop lagen haren! Wij zijn dit gaan melden en iemand van het personeel kwam mee we wijsden hem het probleem aan en vroeg aan ons wat hij moest doen want hij wist niet wat het probleem zou zijn en uiteindelijk zou hij nieuwe tassen gaan halen maar ze zagen er heel vergelijkbaar uit met de vuile dus het kan zijn dat het gewoon dezelfde vuile tassen waren! De communicatie en receptie is zeer slecht deze is ten eerste aan de bar?! Geen aparte receptie voor het hotel en de meeste zijn eentalig alleen in het frans geen nederlands of engels, in het inchecken beweerden ze eerst dat we niet gereserveerd hadden. De kamers waren vrij vuil niet goed gestofzuigd, vlekken, spinnenwebben overal, zelf op de luchtverfrisser! Er heerst een ZWAAR GEBREK AAN HYGIËNE! Het presoneel is ook niet echt vriendelijk. De parking is betalend en kan na een paar dagen echt oplopen. Het ontbijt is betalend en verklaard waarom de kamers "goedkoop" zijn 12€ p.p. Voor 2 personen loopt ook dat na een tijd heel erg op, het ontbijt was niet echt groot je moet optijd zijn voor eten te hebben en was echt niet het geld waard en er werd niet goed rekening gehouden met COVID 19 de plaatsen zijn nu wat meer versprijd en je krijgt elks een serveertangetje om je eten te pakken maar iedereen komt nog altijd aan het wafelijzer, drank, broodzakken, broodroosters, enz .. De eenigste oplossing is BEDIENING AAN TAFEL! De airco werkte ook niet alsnog het kluisje! Het eenigste goeie was dat de kamers vrij modern waren maar dat geld hadden ze beter in propere kamers gestoken een goeie receptie en betere service! Ik heb een veel betere ervaring gehad in IBIS BUDGET...

Datum van verblijf: juli 2020

Beste dh. Naudts,

Toen u in ons etablissement aankwam, kon ik, ondanks uw jonge leeftijd, het niveau van uw eisen en pretenties waarderen. Ik wist meteen dat we "problemen" zouden krijgen. Gezien de commentaren die u op Booking, Tripadvisor, Facebook en Google hebt geplaatst, heb ik me niet vergist...

Als laatste in ons (volgeboekte) etablissement vroeg u meteen en met klem om een grotere kamer, zoals op de "foto's"... We konden u niet laten begrijpen dat de kamer die u kreeg en die u "te klein" vond, in feite groter was dan die op de foto's...

In de beschrijving van onze kamers op Reservering geven we een oppervlakte van 15 m² aan. We geven ook aan dat het ontbijt niet inbegrepen is en dat het parkeren in Durbuy niet gratis is.
Er is dus geen "bedrog" op het product zoals u zich dat zou kunnen voorstellen.

Wat betreft de hygiënevoorschriften met betrekking tot Covid, hebben we veel posters en hydro-alcoholische gelmachines die u herinneren aan de verplichting om uw handen te desinfecteren.

We hebben rekening gehouden met uw opmerkingen over de netheid van de kamers en we geven de informatie door aan de dienstmeisjes.

Heel hartelijk.

Jacques Leboutte
Gérant

Beoordeeld op 24 september 2019

Ondanks volle bak in taverne, kamer snel geregeld drankje gekregen bij aankomst.
Nederlandse taal blijkt hier wel een probleem te zijn maar deden wel moeite om ons te begrijpen.
Mooie moderne kamer met alle voorzieningen behalve een ijskastje, kan in de zomer soms handig zijn.
Gratis water op de kamer, kluisje was stuk.
Lekker gegeten in het restaurant, ruime keuze.
Prive parking voor 10 euro is wel een goede voorziening van het hotel.
Onbijt was basic maar goed, nederlandstalige bediening.

Hotel is wel een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
romainmoens, Gérant van La Calèche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Beste Salli,
Bedankt voor uw reactie na uw verblijf in ons hotel.
We nemen nota van uw verschillende opmerkingen en bedanken u voor het aanbevelen van ons hotel.
Romain

Beoordeeld op 5 september 2019

Nachtje verbleven in een van de kamers van dit hotel. Toen we aankwamen kregen we moeilijke gezichten toen wij aangaven Nl te spreken. Toen kwam er een jongen die ons Engels te woord stond. De kamer was nog niet klaar. Kamer heeft hij ons laten zien. Kamer is niets op aan te merken erg nieuw en netjes. Op het terras gaan zitten voor een drankje. Jongen erg onvriendelijk in de bediening. Het leek allemaal erg veel moeite te kosten. Volgende dag toen we weg gingen had ons hondje op het terras een muizenval aan zijn neus hangen. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht een bloeiende zaak met lekker eten. t Duurde even vooraleer we een tafel toegewezen kregen, vervolgens heel lang moeten wachten op de menukaart. Eten was slecht. Vol-au-vent werd duidelijk voor de zoveelste keer opgewarmd. Kroketjes en frieten voor de kinderen werden vergeten. s Avonds werden de kinderen onwel in hun maag. Wij gaan hier nooit meer naartoe.

Datum van verblijf: augustus 2019