Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 133
FindHotelUS$ 133
eDreamsUS$ 133
Trip.comUS$ 133
Agoda.comUS$ 133
TripadvisorUS$ 133
Beoordeeld op 5 september 2019

Nachtje verbleven in een van de kamers van dit hotel. Toen we aankwamen kregen we moeilijke gezichten toen wij aangaven Nl te spreken. Toen kwam er een jongen die ons Engels te woord stond. De kamer was nog niet klaar. Kamer heeft hij ons laten zien. Kamer is niets op aan te merken erg nieuw en netjes. Op het terras gaan zitten voor een drankje. Jongen erg onvriendelijk in de bediening. Het leek allemaal erg veel moeite te kosten. Volgende dag toen we weg gingen had ons hondje op het terras een muizenval aan zijn neus hangen. Wij komen hier niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht een bloeiende zaak met lekker eten. t Duurde even vooraleer we een tafel toegewezen kregen, vervolgens heel lang moeten wachten op de menukaart. Eten was slecht. Vol-au-vent werd duidelijk voor de zoveelste keer opgewarmd. Kroketjes en frieten voor de kinderen werden vergeten. s Avonds werden de kinderen onwel in hun maag. Wij gaan hier nooit meer naartoe.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke (NL) ontvangst met goede uitleg over de aanwezige domotica op onze moderne kamer. Mooi groot terras en een gezellig restaurant. Ondanks een vol restaurant, toch aandacht voor de vaste gasten en prima menukeuze. Vlotte bediening en goede organisatie. Ontbijt met ruime keuze. Parkeren tegen vergoeding in de parkeergarage ca 100 m vanaf het hotel. Alles is voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat moet ik nog meer zeggen. Gewoon super lekker eten! En vriendelijk personeel. Gaan onderling ook leuk met elkaar om. Goed om te zien.
Aanraders de entrecote en huisgemaakte gehaktballetjes. Je moet zeker wel even een plaatsje vrij houden voor de moelleux van witte chocolade na.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Nog voor we de kaart hadden gekregen kwam er al iemand vragen wat we gingen bestellen. Toen we dan uiteindelijk 1 kaart kregen voor 4 personen bleef het dan een eeuwigheid duren voor we onze bestelling konden doorgeven. Ondanks een tweetalige kaart is het personeel enkel Franstalig. Wij als goede Vlamingen hebben ons dan maar aangepast. Toen we na het aperitief ons eten kregen, na lang wachten, werd de tafel niet afgeruimd. Het drinken dat we besteld hadden bij het eten klopte niet met wat we gevraagd hadden. Het vispannetje bestond uit 1 stuk uitgebakken zalm, 2 scampi en wat uitgekookte en aangebrande saus. Een extra portie frieten krijgen is moeilijker dan een berg beklimmen. Telkens werd verzuimd om het leeggoed af te ruimen. Dit was zo voor elke tafel rondom ons. Een Nederlands koppel naast ons kreeg eerst het verkeerde eten, daarna koud en rauw vlees. Dit vlees werd dan opnieuw naar de keuken gebracht. Derde keer goede keer? Neen, toen het vlees dan nog eens werd teruggebracht was het nog altijd rauw. Toen ze hun beklag wilden maken, eerst in het Nederlands en dan in het Engels, was er niemand die hen begreep. Gelukkig heb ik als plichtsbewuste Vlaming alles naar het Frans vertaald. Dan moesten ze eerst nog de volle pot betalen. Toen ze daar niet mee akkoord gingen kregen ze een korting van 20€. Een aalmoes als je weet dat ze met 5 personen waren. Dit restaurant is de naam niet waard om restaurant te heten. Onvriendelijk, lui personeel, ondermaatse keuken. Een absolute afrader.

Datum van verblijf: juli 2018