Beoordeeld op 10 maart 2018

Het was al een heel tijdje geleden dat we nog eens hier geslapen hebben , van voor de brand.
De kamers zijn top geworden , Uitleg gekregen ivm de lichten en de bediening via tablet . Hadden we eerst wel een beetje schrik voor , maar alles is simpel en vlot te bedienen .
Badkamer via trap , misschien niet voor iedereen zo handig .

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 9 januari 2018

waren er voor een weekeind alles was er in orde ,zeer propere kamers ,modern alles met een tablet te bedienen in de kamer ;) ook zeer goed eten zowel in het restaurant als ook het ontbijt,en zeer vriendelijk personeel die zelfs perfect nederlands praten
komen zeker nog terug hier

Kamertip: een kamer aan de achterzijde is zéér rustig
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018

Prima hotel in het centrum van Durbuy doch rustig . We waren er al verschillende keren en nu de renovatie van de kamers en het restaurant rond zijn is dit een echte aanrader voor een kort verblijf . Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Dit hotel kent vast en zeker veel repeaters .

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn 5 dagen in dit hotel geweest... we hebben genoten.. Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel, kamer heel proper, en voorzien van alle technische snufjes... we werden op onze wenken bediend... een echte aanrader!!!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Jacques L, Responsable relations clients van La Calèche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2017

Dank U heel hartelijk voor uw positieve mening over ons hotel en ons personeel !
Wij zijn nog altijd te uwer beschikking.
Met onze beste groeten.
Christian Human resources

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de gerant die bovendien perfect Nederlands sprak. Mooie kamers en uitgebreid ontbijt zorgden voor een zeer aangenaam verblijf. Zeker een aanrader! Ook het restaurant is dik in orde

Datum van verblijf: september 2017