zwaluw
Gent, België

knus hotel

Beoordeling van Hotel Victoria
4,0 van 5 bollen29 dec 2022 beoordeeld
zeer aangenaam hotel ,goed ligging ,vriendelijk onthaal ,enige minpunt vond ik persoonlijk er was niet veel open om te dineren ,dus hebben wij tweemaal in hotel verbleven , en de keuken was toch niet naar onze verwachting tegenover de inrichting hotel dat was beetje domper het best wat er is stuk vlees met fritjes en saus mo vo de rest ?? 1 voorbeeld sugestie sint-jacobsvrucht met polderaardappel mijn dame kreeg puree met daarop 3 coqeulet in schelp dus de sint-jacobsvrucht was de groote van uw pinknagel = het is aperitiefcoquile had gewoon geen zin om er iets over te zeggen ( mezelf had de mimosa ei met paling zal geen uitleg geven )ik dacht verborgen camera dat was ja toeristenvoeding jammer maar hotel zeer goed aub werk aan jullie keuken z'on prachtig zaak
Datum van verblijf: december 2022
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Victoria
Restaurant
terrace
0.3 km van Hotel Victoria
Salon
    1.5 km van Hotel Victoria
    2.4 km van Hotel Victoria
    Gratis parkeren
    uitzicht op de terras vanuit de ontbijtruimte
    0.2 km van Hotel Victoria
    • Agoda.com
    278.8 km van Hotel Victoria
    Meer hotels in Durbuy bekijken
    Beoordeeld op 4 februari 2022 via mobiele applicatie

Een fantastisch verblijf in hotel Victoria. Samen met onze hond waren we overal welkom in het hotel. De dame aan de receptie was zeer vriendelijk en kon je alles aan vragen. Zoals parkeergelegenheid, wandelroutes,... Ze sprak zelfs vloeiend Nederlands. De kamer was tot in de puntjes in orde. Hele mooie inrichting!! Wel een open badkamer in de kamer. Wat mss minder geschikt is voor met vrienden te komen. Er zijn ook verschillende restaurants bij het hotel. Winkeltje in de buurt zijn alleen in het weekend geopend. Zeker een aanrader in het oude Durbuy!

Datum van verblijf: februari 2022
    Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijk meisje aan de receptie hielp ons snel aan onze kamer, wij hadden kamer 24, mooi, ruim en zeer netjes zoals het hoort!
    Ontbijt is gewoon goed, niets speciaals maar correct!
    Savonds zeer goed gegeten in hun restaurant!
    Top 2 daags verblijf gehad!

Datum van verblijf: december 2021
    Beoordeeld op 20 september 2021

We verbleven drie nachten in dit prachtig hotel. Het inchecken verliep héél vlot bij de lieftallige Louise. Alles werd goed uitgelegd. Wij hadden kamer 21 en dat was echt een mooie kamer. Authentieke materialen in slaapkamer, badkamer en toilet. Vermoedelijk is het in de zomer wel warm op de kamer. We zagen geen airco. Nu, in september koelt het goed af ‘s nachts en we hielden de ramen open. ‘s Morgens werden we dan ook wakker met het geluid van de vogeltjes. Het gekraak van de vloer van de bovenbuur moet je er wel bijnemen. Het gaat ook om een oud huis.
    Het ontbijt was heel lekker, veel variatie, goede koffie, vers fruit, goeie bakker ook, kortom niets tekort. Enig minpuntje is de luide muziek. Zowel ‘s morgens en ‘s avonds staat de muziek te luid en is ze voor een hotel/restaurant niet passend.
    Het avondeten in het restaurant op het terras was niet uitmuntend, maar wel lekker. Ook heel vriendelijk personeel. Oprechte dank aan onze ober uit Toulouse.
    De tweede avond binnen gegeten à la Carré. Was echt super. De derde avond mochten we de oversteek maken bij Juliette voor een tapasmenu. Dat kon wel iets beter. Beetje honger toch nadien, maar je kan altijd nog bijbestellen wat je wil..... Is wel the place to be en dat zie je.
    Het hotel gaan we toch wel aanprijzen aan onze vrienden. Toch drie nachten en vier dagen genoten. Ook proficiat aan de aanpak na de overstromingen! Dat verdient een dikke pluim.

Kamertip: Kamer 21 is prachtig !
    Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

T hotel ligt in t centrum van Durbuy. Op ongeveer 100 meter grote parkeerplekken voor de hele stad. Straat van hotel alleen wandelend te bereiken. Ontbijt en avond eten was prima. Minpunten waren t ontbreken van airco s en vele lawaai in de stad waardoor we ramen dicht moesten houden. Dit was jammer. Verder spreekt niet al t personeel nederlands. Horeca personeel soms niet al te vriendelijk ( een enkele). Kamers niet allemaal even groot. Niet veel mogelijkheden op de tv ( geen nederlandse zenders)

Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 18 augustus 2021

Wij hadden kamer 28, propere mooie kamer. MAAR we zaten wel boven de koele ruimte en frigo's van de keuken, 's nachts slaan die motoren continue aan en tussendoor kan je ook niet slapen vh gezoem van hun motoren. We gingen 3 nachten blijven, maar zijn na 2 slapeloze nachten vertrokken...

Datum van verblijf: augustus 2021
    Reistype: Reisde alleen