Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 164
PricelineUS$ 164
Hotels.comUS$ 164
TravelocityUS$ 164
Orbitz.comUS$ 164
eDreamsUS$ 164
Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, vriendelijk meisje aan de receptie hielp ons snel aan onze kamer, wij hadden kamer 24, mooi, ruim en zeer netjes zoals het hoort!
Ontbijt is gewoon goed, niets speciaals maar correct!
Savonds zeer goed gegeten in hun restaurant!
Top 2 daags verblijf gehad!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 september 2021

We verbleven drie nachten in dit prachtig hotel. Het inchecken verliep héél vlot bij de lieftallige Louise. Alles werd goed uitgelegd. Wij hadden kamer 21 en dat was echt een mooie kamer. Authentieke materialen in slaapkamer, badkamer en toilet. Vermoedelijk is het in de zomer wel warm op de kamer. We zagen geen airco. Nu, in september koelt het goed af ‘s nachts en we hielden de ramen open. ‘s Morgens werden we dan ook wakker met het geluid van de vogeltjes. Het gekraak van de vloer van de bovenbuur moet je er wel bijnemen. Het gaat ook om een oud huis.
Het ontbijt was heel lekker, veel variatie, goede koffie, vers fruit, goeie bakker ook, kortom niets tekort. Enig minpuntje is de luide muziek. Zowel ‘s morgens en ‘s avonds staat de muziek te luid en is ze voor een hotel/restaurant niet passend.
Het avondeten in het restaurant op het terras was niet uitmuntend, maar wel lekker. Ook heel vriendelijk personeel. Oprechte dank aan onze ober uit Toulouse.
De tweede avond binnen gegeten à la Carré. Was echt super. De derde avond mochten we de oversteek maken bij Juliette voor een tapasmenu. Dat kon wel iets beter. Beetje honger toch nadien, maar je kan altijd nog bijbestellen wat je wil..... Is wel the place to be en dat zie je.
Het hotel gaan we toch wel aanprijzen aan onze vrienden. Toch drie nachten en vier dagen genoten. Ook proficiat aan de aanpak na de overstromingen! Dat verdient een dikke pluim.

Kamertip: Kamer 21 is prachtig !
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

T hotel ligt in t centrum van Durbuy. Op ongeveer 100 meter grote parkeerplekken voor de hele stad. Straat van hotel alleen wandelend te bereiken. Ontbijt en avond eten was prima. Minpunten waren t ontbreken van airco s en vele lawaai in de stad waardoor we ramen dicht moesten houden. Dit was jammer. Verder spreekt niet al t personeel nederlands. Horeca personeel soms niet al te vriendelijk ( een enkele). Kamers niet allemaal even groot. Niet veel mogelijkheden op de tv ( geen nederlandse zenders)

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Wij hadden kamer 28, propere mooie kamer. MAAR we zaten wel boven de koele ruimte en frigo's van de keuken, 's nachts slaan die motoren continue aan en tussendoor kan je ook niet slapen vh gezoem van hun motoren. We gingen 3 nachten blijven, maar zijn na 2 slapeloze nachten vertrokken...

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 juli 2021 via mobiele applicatie

Zoals de meeste restaurants tegenwoordig wordt voor bijna alles een supplement aangerekend, maar hier krijg je er wel erg weinig voor terug. Bestelde een rundsteak, kreeg een veel te klein stukje vlees... 7 frietjes in een netje, minuuscul potje sla, 3 euro voor 3 druppels pepersaus, 1 euro voor een druppel mayonaise in potje van Vandemoortele. Uiteindelijk bestelde ik nog glas rode wijn en dat was veel te weinig gevuld. Alles draait hier gewoon rond maximale winst maken en de toeristen uitmelken... Heb de zaak met honger verlaten en naar een frituur geweest. Triestige zaak.

Kamertip: Ga naar la Caleche, goedkoper en waar voor uw geld!
Datum van verblijf: juli 2021