Gratis annuleren tot 04/06/22
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Wij hadden kamer 28, propere mooie kamer. MAAR we zaten wel boven de koele ruimte en frigo's van de keuken, 's nachts slaan die motoren continue aan en tussendoor kan je ook niet slapen vh gezoem van hun motoren. We gingen 3 nachten blijven, maar zijn na 2 slapeloze nachten vertrokken...

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 juli 2021 via mobiele applicatie

Zoals de meeste restaurants tegenwoordig wordt voor bijna alles een supplement aangerekend, maar hier krijg je er wel erg weinig voor terug. Bestelde een rundsteak, kreeg een veel te klein stukje vlees... 7 frietjes in een netje, minuuscul potje sla, 3 euro voor 3 druppels pepersaus, 1 euro voor een druppel mayonaise in potje van Vandemoortele. Uiteindelijk bestelde ik nog glas rode wijn en dat was veel te weinig gevuld. Alles draait hier gewoon rond maximale winst maken en de toeristen uitmelken... Heb de zaak met honger verlaten en naar een frituur geweest. Triestige zaak.

Kamertip: Ga naar la Caleche, goedkoper en waar voor uw geld!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten
Hapjes en voorgerecht zeer smaakvol.
Voorgerechten origineel en zeer vers met locale producten
Hoofdgerecht was excellent

Bediening is zeer vriendelijk en pro actief
Aangenaam interieur.

Complimenten aan de chef.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

We zijn er gaan eten met vrienden een jachtmenu, en het was echt lekker. Eerst een blikje met zalm mousse, een crème de champignons, en reevlees met groentjes. Wijn à volonté.
Komen er zeker terug. Zie foto’s.

Datum van verblijf: december 2019
Caerdinael Louise, Marketing van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2020

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring in Le Victoria te delen met de TripAdvisor-community.
Er is geen betere voldoening om te lezen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons en de service van ons toegewijde team.

We hopen u te mogen verwelkomen in ons etablissement.

Vriendelijke groeten,
Louise

Beoordeeld op 20 september 2019

In september met vier koppels gedurende drie nachten verbleven op basis half pension...een aanrader, mooie, ruime en propere kamers...badkamer voldoende ruim...mini bar en kluis aanwezig op kamer....ontbijt picobello, voldoende keuze, het avond avond ruime keuze, diverse gerechten geprobeerd, alles was tip top, uitstekende bediening, iedereen deed moeite om Nederlands te praten..voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: september 2019

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw geweldige feedback over Le Victoria te delen.
We zijn verheugd dat u een onvergetelijk verblijf heeft gehad en dat u genoten heeft van de inrichting van ons huis.

Het is ook een genoegen om te lezen dat de professionaliteit van al het personeel aan uw verwachtingen heeft voldaan, u kunt er zeker van zijn dat we hen uw complimenten zullen sturen.

Het hele team van Le Victoria hoopt u binnenkort weer te mogen verwelkomen

Vriendelijke groeten,
Louise