Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com164 US$
Priceline163 US$
Hotels.com163 US$
eDreams164 US$
Travelocity163 US$
CheapTickets163 US$
Beoordeeld op 20 september 2019

In september met vier koppels gedurende drie nachten verbleven op basis half pension...een aanrader, mooie, ruime en propere kamers...badkamer voldoende ruim...mini bar en kluis aanwezig op kamer....ontbijt picobello, voldoende keuze, het avond avond ruime keuze, diverse gerechten geprobeerd, alles was tip top, uitstekende bediening, iedereen deed moeite om Nederlands te praten..voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: september 2019
Caerdinael Louise, Marketing van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2020

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw geweldige feedback over Le Victoria te delen.
We zijn verheugd dat u een onvergetelijk verblijf heeft gehad en dat u genoten heeft van de inrichting van ons huis.

Het is ook een genoegen om te lezen dat de professionaliteit van al het personeel aan uw verwachtingen heeft voldaan, u kunt er zeker van zijn dat we hen uw complimenten zullen sturen.

Het hele team van Le Victoria hoopt u binnenkort weer te mogen verwelkomen

Vriendelijke groeten,
Louise

Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Lauwe ontvangst. Mooi kader. Mooie zaak tout court. Service een 7 op 10. Het terras heeft dringend een schrobbeurt na de maand juli 2019. Was bijzonder vuil en kleefde. Kreeft was lekker bereid en de steak was dik oké. En beide waren smaakvol geserveerd. Maar voor 45 € had ik geen babykreeft verwacht. Een dompertje. De chef-kok was niet te vriendelijk in zijn open keuken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Caerdinael L, Responsable réception van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste Kristiaan,

Dank u voor delen u mening met ons: we nemen note van uw opmerking bettrefende de babykreeft en het personeel.

Beoordeeld op 25 juli 2019

Het hotel heeft een goede locatie, midden in het centrum met geen nacht lawaai.
Kamer was ok ruim genoeg alleen de schuinen kanten van het dak zijn minder geschikt voor lange personen.
Ontbijt was ook goed. Helaas zijn we één dag eerder vetrokken vanwege het enorm hete weer 38°C waardoor de kamer te warm was nachts.

Datum van verblijf: juli 2019

Beste,

Dank u voor u commentaar over onze hotel. we nemen note van uwopmerking.

Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Restaurant sfeervol, mooi en toch wel enigszins chique ingericht. Het eten wat wij besteld hadden was werkelijk fantastisch ! Ik zelf, als liefhebber van vlees, had grill ribs besteld. Uitmuntend. Vrouw had een salad de forel en ook dat was heerlijk! Redelijk geprijsd allemaal overigens. Het eten was inderdaad zeer goed, de bediening helaas iets minder vonden wij. Aangezien we helaas weinig tot geen Frans kunnen praten was de communicatie met de vrouwelijke ober niet echt optimaal.. zelf Engels wordt niet begrepen. Toch jammer aangezien haar collega wel meerdere talen kon. Misschien een aandachtspuntje voor hen; kan je niet communiceren met je klanten, haal er even je collega erbij. Door de stugge houding zijn we bijna weggegaan. Gelukkig was het eten uitmuntend en heeft dat alles goedgemaakt. Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: mei 2019

Beste Thomas,

Dank u voor u commentaar over onze restaurant. We zijn heel blij dat het eten was fantastisch; maar we zullen met de ober spreken over u opmerking over de bedeining.

Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit is werkelijk een zalig hotel.
Ik kan enkel superlatieven gebruiken.
Negatieve vind ik niet.
Ligging perfect, personeel perfect, eten perfect, propere kamers enz

Bedankt Victoria, tot volgend jaar.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste,

Dank u voor uw commentaar. Het hele ploeg is erg blij om te horen dat u genoten heeft van je ervaring met ons.

Tot een volgende keer,