Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Lauwe ontvangst. Mooi kader. Mooie zaak tout court. Service een 7 op 10. Het terras heeft dringend een schrobbeurt na de maand juli 2019. Was bijzonder vuil en kleefde. Kreeft was lekker bereid en de steak was dik oké. En beide waren smaakvol geserveerd. Maar voor 45 € had ik geen babykreeft verwacht. Een dompertje. De chef-kok was niet te vriendelijk in zijn open keuken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Caerdinael L, Responsable réception van Hotel Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste Kristiaan,

Dank u voor delen u mening met ons: we nemen note van uw opmerking bettrefende de babykreeft en het personeel.

Beoordeeld op 25 juli 2019

Het hotel heeft een goede locatie, midden in het centrum met geen nacht lawaai.
Kamer was ok ruim genoeg alleen de schuinen kanten van het dak zijn minder geschikt voor lange personen.
Ontbijt was ook goed. Helaas zijn we één dag eerder vetrokken vanwege het enorm hete weer 38°C waardoor de kamer te warm was nachts.

Datum van verblijf: juli 2019

Beste,

Dank u voor u commentaar over onze hotel. we nemen note van uwopmerking.

Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Restaurant sfeervol, mooi en toch wel enigszins chique ingericht. Het eten wat wij besteld hadden was werkelijk fantastisch ! Ik zelf, als liefhebber van vlees, had grill ribs besteld. Uitmuntend. Vrouw had een salad de forel en ook dat was heerlijk! Redelijk geprijsd allemaal overigens. Het eten was inderdaad zeer goed, de bediening helaas iets minder vonden wij. Aangezien we helaas weinig tot geen Frans kunnen praten was de communicatie met de vrouwelijke ober niet echt optimaal.. zelf Engels wordt niet begrepen. Toch jammer aangezien haar collega wel meerdere talen kon. Misschien een aandachtspuntje voor hen; kan je niet communiceren met je klanten, haal er even je collega erbij. Door de stugge houding zijn we bijna weggegaan. Gelukkig was het eten uitmuntend en heeft dat alles goedgemaakt. Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: mei 2019

Beste Thomas,

Dank u voor u commentaar over onze restaurant. We zijn heel blij dat het eten was fantastisch; maar we zullen met de ober spreken over u opmerking over de bedeining.

Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit is werkelijk een zalig hotel.
Ik kan enkel superlatieven gebruiken.
Negatieve vind ik niet.
Ligging perfect, personeel perfect, eten perfect, propere kamers enz

Bedankt Victoria, tot volgend jaar.

Datum van verblijf: januari 2019

Beste,

Dank u voor uw commentaar. Het hele ploeg is erg blij om te horen dat u genoten heeft van je ervaring met ons.

Tot een volgende keer,

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Slechte service zeer onaangename mensen, met uitzondering van 1 serveuse.
Kleinste steak ooit, saus leek gewoon uit een knor pakje, waterig en zonder smaak.
Bestel een duvel voor tijdens het hoofdgerecht en krijg hem als het op is.
Zeker geen aanrader qua restaurant !!!

Datum van verblijf: december 2018

Beste,

Dank u voor uw commentaar, we zullen met het ploeg spreken over uw ervaring.