Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 16 november 2023

Weekend geboekt met de hele familie (10 volwassenen en 1 kind) van 10 tot 12 november 2023. 5 kamers (waarvan 1 suite) gehuurd voor 2 nachten met ontbijt en avonddiner in het hotel. Een aanrader: verzorgde en nette kamers; goed ontbijt en dito avondeten; gastvrije en meertalige eigenaars; ruime parking met elektrische laadpaal; goed werkende wifi; ideale uitvalbasis om Durbuy en de streek (Bomal, Barvaux, kasteel van Modave) te verkennen.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 1 november 2023

Ongelooflijk vriendelijke ontvangst. Sympathieke gastvrouw en gastheer die altijd klaarstaan voor hun gasten. Zeer mooie afgewerkte kamers met alle comfort. Het restaurant is zeer gezellig met een unieke en mooie inrichting en daarbij nog heel lekker eten.
Als je in de dichte buurt van Durbuy een mooie locatie zoekt waar je als gast nog persoonlijk wil ontvangen worden, dan is dit een absolute aanrader. Wij komen zeker terug. TOP!!!

Kamertip: Het hotel bevat een laadpaal om je wagen elektrisch op te laden.
Beoordeeld op 19 oktober 2023 via mobiele applicatie

Een heel fijn klein hotel, alles netjes, goed ontbijt, erg goed diner met goede wijnen, hele vriendelijke eigenaren. Wij hadden een wellness kamer en was handig met aparte ouderslaapkamer, prima bedbank met volwaardig uitklapbaar bed voor onze zoon, nette badkamer en een sauna. Ruime parkeergelegenheid en goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan Durbuy en rest van de Ardennen.

Kamertip: Maak s avonds een wandeling en geniet van een prachtige sterrenhemel. Het diner in het hotel was erg goed!
Beoordeeld op 17 oktober 2023 via mobiele applicatie

Een fantastische, sfeervolle locatie in een heerlijk rustig dorpje dicht bij Durbuy. Moderne en gezellige inrichting, zowel het restaurantgedeelte als de kamers. Parkeren kan op eigen terrein. Bij mooi weer zit je op een gezellig terras aan de achterkant van het pand. De eigenaren zorgen voor een warm welkom met persoonlijke aandacht (en tips over de activiteiten in de regio) en de kamer is top! Wij hadden de suite met sauna, heerlijk na een dagje wandelen!
De omgeving is prachtig om te wandelen of te toeren. Ook zijn er allerlei activiteiten te doen, zoals kanoën en abseilen of klimmen.
Het restaurant bij het hotel heeft een uitstekende kok en alles wordt met aandacht bereid en uitgeserveerd!
Absolute aanrader!

Kamertip: Het restaurant van het hotel is een aanrader! De omgeving is perfect om te wandelen, voor ieder niveau, ook met kleine kinderen.
Beoordeeld op 22 mei 2023

Heel mooi en proper familiehotel!
Rustig gelegen, weg van het drukke Durbuy.
Een echte aanrader!
We werden heel vriendelijk ontvangen!
Ook doet iedereen de moeite om Nederlands te spreken.
Een heel lekker ontbijt!

Datum van verblijf: mei 2023