Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel69 US$
Priceline64 US$
Hotels.com69 US$
Expedia.com69 US$
eDreams64 US$
Trip.com136 US$
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Nooit meer. Heel erg vuil en onverzorgd. Heel donker, amper licht. Zijn terug naar receptie gegaan. Kregen €60 van de €160 terug. 3 uur geboekt, maar na 50min terug buiten. Vies bubbelbad met kaarsvet-resten, dode insecten op de vuile matras van de sterrenhemel. De douche was al gebruikt. Water in bubbelbad spoot alle kanten op. €100 kwijt aan een bezoekje van 50min en een fles cava!!! er werd niet eens gevraagd naar onze bevindingen van ons bezoek. Schandalig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

Wij werden vriendelijk verwelkomd, ook al kwamen wij een uur te laat aan om in te checken. Via een plattegrond konden wij de weg naar onze kamer vlot vinden. De kamer was ruim, vooral de badkamer is zeer modern!
Op het domein zijn er basketbalnetten & voetbalgoals om te spelen, maar ook picknicktafels waar je kan eten. Het ontbijt was aangepast door het Corona-virus, maar was zeker voldoelde en lekker.
Wij raden dit hotel zeker aan voor mensen die plannen van daguitstappen te doen in en rond Durbuy.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Hadden 4 nachten, mid-week geboekt via booking.com. Was 24u een aanbieding van 280 ipv 400 voor 4 nachten. Had score van 8,1 dus leek me de moeite. Achteraf gezien was dat gezien het betaalde bedrag zeker het geval. De volle prijs zou ik toch te duur gevonden hebben.

We gebruikten ons verblijf als uitvalsbasis om vele dagtrips in de Ardennen te doen (Bastogne, Spa, Dinant, La Roche,...) wat allemaal op ongeveer 45 minuten rijden is en Durbuy zelf (zeer gezellig voor de kleine winkelstraatjes en vele horecazaken) ligt op kleine 10 minuten afstand. Het domein zelf is ook erg mooi gelegen, op een heuvel, met mooie natuur. Het uitzicht vanuit de kamer is mooi en gezellig.

Waarom ik echter toch niet dolenthousiast was, was de zeer ouderwetse kamer met een erg oud en versleten tapijt vloerbekleding. Versleten en met erg vuile plekken die duidelijk niet meer proper gekregen worden.

Het is geen hotel waar je gewoon een week kan blijven en amusement kan huiden zonder buiten te gaan dus als uitvalsbasis was het ideaal, maar we misten een kleine ijskast op de kamer. Ik heb in mijn hele leven ook nog nooit zo'n kleine televisie gezien. Niet veel groter dan een a4- papier. Voor mij geen probleem, maar voor velen toch een issue als je meerdere dagen verblijft.

Als laatste vond ik het 3-gangen diner lekker, maar een 25 procent te prijzig in vergelijking met veel horecazaken in de buurt. De 100 euro die we kwijt waren voor 3 gangen en drank zou op een andere nabije locatie eerder 70 of 80 euro zijn. En dat is een feit want we zijn elke dag uit gaan eten waarbij we via TripAdvisor altijd kijken naar de categorie '' €€-€€€'' en telkens gegeten hebben op locatie waarvan veel reviews bestaan en de score 4,5 op 5 was!

Als laatste wil ik wel benadrukken dat het personeel erg vriendelijk was en uiteraard tweetalig. Dat geld trouwens voor de vele horzca gelegenheden in de buurt.

Toffe week gehad, het hotel was degelijk, maar geen hoogvlieger. Voor wat we betaald hebben echter tevreden.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 september 2020

Wij verbleven 5 nachten in augustus in de familiekamer nr 601. Het onthaal is vriendelijk, tweetalig maar als er een probleem is ontbreekt de service om de klant zelf tegemoet te komen. Kamer 601 heeft airco maar een constante van 42 decibel hield ons de hele nacht wakker. (er zit ook een rooster in de deur waardoor je het licht en lawaai van op de gang ook hebt natuurlijk maar noodzakelijk om de overtollige lucht van de airco die naar binnen komt te draineren...) Na dag 1 vroegen we of hier iets kon aan gedaan worden: neen want is de airco voor het hele gebouw. Ok... begrijpelijk. We willen niet dat anderen de dupe zijn als ze voor ons de airco moeten afzetten.
Nacht twee weer niet geslapen: terug gemeld of ze niets anders konden doen voor ons (er waren nog voldoende vrije delen van een bijgebouw). We mochten wachten tot de manager er was. We hebben dit niet gedaan omdat we op punt stonden te vertrekken voor een daguitstap. Men had hier zelf initiatief kunnen nemen om ons bij terugkomst een alternatief voor te stellen. Dat hebben ze niet gedaan. Had ik daar gewerkt dan zou ik zelf de manager aangesproken hebben en daarna de klanten een alternatief voorstel doen.

Bediening: kijkt niet rond in de zaal of iemand nog iets nodig had. We zagen een man in een rolstoel wachten tot men een tafel kwam schoonmaken. Die mensen hebben zeker 10' staan kijken/ wachten.
Voor de rest waren ze wel vriendelijk, er kon bij gevraagd worden (als ze keken tenminste) en er werd aan tafel bediend omwille van corona.
Ontbijt qua hoeveelheid en aanbod zeker ok.
De kamer was proper maar je mag niet achter de spiegel in de badkamer kijken ;-)

Kamertip: Neem niet kamer 601 met de luidruchtige airco en rooster in de deur!
Datum van verblijf: augustus 2020
Sarah Rongère, Marketing van Domein Dennenheuvel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Beste,
bedankt voor uw reactie.
We nemen uw waardevolle puntjes zeker op tijdens de naevaluatie met onze medewerkers van deze uiterst drukke zomer.
mbg

Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

De omgeving is mooi. Vlak voor het domein heb je wandelpad de heuvel op. Personeel is vriendelijk en het eten in het domein is heel lekker.
We hadden een wellness kamer. Deze was ok maar maar geen waauw gevoel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Sarah Rongère, Marketing van Domein Dennenheuvel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Dank u !