Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com69 US$
Hotels.com64 US$
Priceline64 US$
eDreams64 US$
CheapTickets64 US$
Travelocity64 US$
Beoordeeld op 5 september 2020

Wij verbleven 5 nachten in augustus in de familiekamer nr 601. Het onthaal is vriendelijk, tweetalig maar als er een probleem is ontbreekt de service om de klant zelf tegemoet te komen. Kamer 601 heeft airco maar een constante van 42 decibel hield ons de hele nacht wakker. (er zit ook een rooster in de deur waardoor je het licht en lawaai van op de gang ook hebt natuurlijk maar noodzakelijk om de overtollige lucht van de airco die naar binnen komt te draineren...) Na dag 1 vroegen we of hier iets kon aan gedaan worden: neen want is de airco voor het hele gebouw. Ok... begrijpelijk. We willen niet dat anderen de dupe zijn als ze voor ons de airco moeten afzetten.
Nacht twee weer niet geslapen: terug gemeld of ze niets anders konden doen voor ons (er waren nog voldoende vrije delen van een bijgebouw). We mochten wachten tot de manager er was. We hebben dit niet gedaan omdat we op punt stonden te vertrekken voor een daguitstap. Men had hier zelf initiatief kunnen nemen om ons bij terugkomst een alternatief voor te stellen. Dat hebben ze niet gedaan. Had ik daar gewerkt dan zou ik zelf de manager aangesproken hebben en daarna de klanten een alternatief voorstel doen.

Bediening: kijkt niet rond in de zaal of iemand nog iets nodig had. We zagen een man in een rolstoel wachten tot men een tafel kwam schoonmaken. Die mensen hebben zeker 10' staan kijken/ wachten.
Voor de rest waren ze wel vriendelijk, er kon bij gevraagd worden (als ze keken tenminste) en er werd aan tafel bediend omwille van corona.
Ontbijt qua hoeveelheid en aanbod zeker ok.
De kamer was proper maar je mag niet achter de spiegel in de badkamer kijken ;-)

Kamertip: Neem niet kamer 601 met de luidruchtige airco en rooster in de deur!
Datum van verblijf: augustus 2020
Sarah Rongère, Marketing van Domein Dennenheuvel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Beste,
bedankt voor uw reactie.
We nemen uw waardevolle puntjes zeker op tijdens de naevaluatie met onze medewerkers van deze uiterst drukke zomer.
mbg

Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

De omgeving is mooi. Vlak voor het domein heb je wandelpad de heuvel op. Personeel is vriendelijk en het eten in het domein is heel lekker.
We hadden een wellness kamer. Deze was ok maar maar geen waauw gevoel.

Datum van verblijf: augustus 2020
Sarah Rongère, Marketing van Domein Dennenheuvel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Verwacht geen grote luxe in Dennenheuvel, maar prijs/kwaliteitsgewijs is het wel z'n geld waard. Wel opletten bij zeer warm weer. Op de kamers kan de temperatuur behoorlijk oplopen en door een gebrek aan airco is het 's nachts moeilijk slaap vatten in een veel te warme kamer. Ook een kleine frigo ontbreekt.
Verder geen negatieve ervaringen. Door corona krijg je ontbijt aan tafel. Dat is natuurlijk een heel andere beleving dan de traditionele ontbijtbuffetten, maar het brood en beleg dat je wordt aangeboden volstaan ruimschoots. Bijvragen kan en mag natuurlijk altijd.
Het personeel is perfect tweetalig (zeker aan de receptie) en zeer bereidwillig je te helpen waar mogelijk. Nogmaals... verwacht geen grote luxe, maar prijs/kwaliteit zeker geen slechte keuze voor een kort verblijf.

Kamertip: Vraag bij heel warm weer geen kamer langs de achterzijde.

Dank u !

Wij hopen ook opnieuw ontbijtbuffeten te mogen maken (ipv op bord bediend). :)

Beoordeeld op 6 augustus 2020

Mooie locatie , lekker eten en personeel dat altijd klaar staat. Kortom het is er goed vertoeven. Gelegen op enkele kilometer van het kleine historische stadje Durbuy, wat zeker de moeite is om te bezoeken. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

De Denneheuvel heeft iets weg van een kleinschalig conferentiehotel, maar het is erg geschikt voor gezinnen. Kinderen kunnen er fijn spelen en de kamers zijn klein maar zeer verzorgd. De plek in schoon en prachtig gelegen in het bos. Even buiten de drukte van de meer standaard plekken in de Ardennen. Je komt er tot rust.

Datum van verblijf: september 2019