Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams112 US$
Expedia.com112 US$
Booking.com112 US$
Orbitz.com112 US$
Travelocity112 US$
CheapTickets112 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020

We werden zeer vriendelijk ontvangen , kregen een rondleiding in ons pand. we hadden kamer 9 , beneden, met zicht op de rivier. De auto vlak voor onze kamer op amper twee meter. Een godsgeschenk.In die Superior kamer was kingsize bed, een ruime inloopdouche en mooie badkamer en luxe lavabo . Afzonderlijke Wc , en in de kamer een Flat Tv. Ontbijt was goed en lekker Ambachtelijke producten. Super vriendelijke uitbaters die ons regelmatig vroegen indien alles ok was ! Zelfs klaar voor een babbel over diverse bezienswaardigheden die we in en rond Durbuy konden bezoeken . Ook tips over goeie restaurants.

Kamertip: Slechts één Superior kamer ! Tijdig reserveren !
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen, rondleiding door de kamer gehad met uitleg.
Wij hadden de kamer achter het pand kamer nr 9 dat is op oude foto's nog een garage, deze is verbouwd tot een mooie ruime kamer kingsize bed erin en ruime douche en wc appart.
Ontbijt is goed en lekker
Ben zeer tevreden over dit geheel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 januari 2018

Twee nachten in dit hotel verbleven en is uitstekend bevallen. Het hotel ligt mooi en rustig in het centrum van Durbuy, boven een winkel van dezelfde eigenaren. Durbuy heeft een leuk, klein centrum met goede restaurants. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn goed, niet heel groot of luxe, maar prima om er twee nachten te verblijven. De parkeerplaats achter het gebouw is een extra positief punt. Verder hebben we van het ontbijt genoten, niks bijzonders, maar gewoon goed en relaxt. We hadden ook een kamer aan de achterkant met uitzicht op de rivier.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Weekendje (2 nachten) verbleven. Zeer nette kamers met een mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst en gastvrije eigenaars. Prijs-kwaliteit zeer goed. Kortom perfect hotel om als uitvalsbasis te gebruiken om de streek te verkennen. Toegekomen om 20u en Guy stond klaar om te helpen met te tonen waar we konden parkeren op hun privé-parking.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

De locatie van het hotel is perfect en je kunt erachter parkeren; erg fijn.

We werden hartelijk ontvangen en kregen een bondige rondleiding naar en door onze kamer. De bedden lagen goed en de kamer was schoon. Kleine minpuntjes waren; de wcbril was aan vervanging toe en er knipperde een lampje aan het plafond.

Verder was het ontbijt lekker en voldoende. De eigenaren spreken zowel Frans als Nederlands. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017