Beoordeeld op 7 januari 2018

Twee nachten in dit hotel verbleven en is uitstekend bevallen. Het hotel ligt mooi en rustig in het centrum van Durbuy, boven een winkel van dezelfde eigenaren. Durbuy heeft een leuk, klein centrum met goede restaurants. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn goed, niet heel groot of luxe, maar prima om er twee nachten te verblijven. De parkeerplaats achter het gebouw is een extra positief punt. Verder hebben we van het ontbijt genoten, niks bijzonders, maar gewoon goed en relaxt. We hadden ook een kamer aan de achterkant met uitzicht op de rivier.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Weekendje (2 nachten) verbleven. Zeer nette kamers met een mooi uitzicht. Vriendelijke ontvangst en gastvrije eigenaars. Prijs-kwaliteit zeer goed. Kortom perfect hotel om als uitvalsbasis te gebruiken om de streek te verkennen. Toegekomen om 20u en Guy stond klaar om te helpen met te tonen waar we konden parkeren op hun privé-parking.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

De locatie van het hotel is perfect en je kunt erachter parkeren; erg fijn.

We werden hartelijk ontvangen en kregen een bondige rondleiding naar en door onze kamer. De bedden lagen goed en de kamer was schoon. Kleine minpuntjes waren; de wcbril was aan vervanging toe en er knipperde een lampje aan het plafond.

Verder was het ontbijt lekker en voldoende. De eigenaren spreken zowel Frans als Nederlands. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 april 2017

wij sliepen lang de achterzijde van het gebouw , uitkijkend op de rivier wat toen een plus punt was , helaas was er bij ons weekend een defect met de verwarming en werden we wakker ijzig koud en dan tevens ook geen warm water dezelfde morgen de 2 de nacht was dit opgelost

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 1 maart 2017

Wat een geweldige plek en wat een heerlijk onderkomen. Perfecte service, fijne en moderne kamers, heerlijke bedden en een meer dan prima ontbijt.
We waren na zoveel jaar opeens in de gelegenheid om er te overnachten. En wat hebben we daar van genoten.
Centraal in Durbuy , aan de Ourthe en met gratis parkeermogelijkheden. Beter kan niet.

Datum van verblijf: april 2016
GuyNinane, Propriétaire van Hotel La Librairie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2017

heel bedank , en ik hoop tot een volgende keer.