vera
Passendale, België

Jaarlijks verblijf

Beoordeling van La Passerelle
4,0 van 5 bollen15 dec 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer aangenaam hotel met ook familiekamers én gites. Zeer vriendelijke staf en personeel. Je kan er heerlijk eten, ‘s middags lunchen en ‘s avonds uitgebreid lekker diner. Tijdens de zomer kan je aanleggen met kajak en op het zeer ruime terras genieten van hapje en drankje, is ook zeer kindvriendelijk.
Wij komen jaarlijks graag terug. Heel mooie omgeving om te wandelen 👌.
Datum van verblijf: december 2022
Kamertip: Ruime gratis parking.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.2 km van La Passerelle
4.5 km van La Passerelle
terrace
  • Agoda.com
4.7 km van La Passerelle
Gratis parkeren
uitzicht op de terras vanuit de ontbijtruimte
  • Expedia.com
    Onze nieuwe lobby
    8.8 km van La Passerelle
    Meer hotels in Durbuy bekijken
    Beoordeeld op 17 oktober 2022 via mobiele applicatie

Het hotel/restaurant ligt op een prachtige locatie langs de oevers van de Ourthe. We hebben er heel lekker wild gegeten, zie foto. Aangenaam verrast door de Nederlandstalige bediening door een West Vlaming.

Datum van verblijf: oktober 2022
    Beoordeeld op 27 september 2022

20 jaar geleden een top verblijf gehad in la Passerelle, deze keer verre van. De kamer was aan de zeer kleine kant, het bed van de zoon stond in een ruimte te vergelijken met de grootte van een bezemkast. Zeer luidruchtige kamers, bij navraag bij het hotel kregen we te horen dat het hotel niet verantwoordelijk is voor de rust en kalmte. Ook het af-en aanrijden van de (luidruchtige) restaurant klanten was duidelijk te horen, zelfs met de ramen dicht. La Passerelle is van een klein en kwalitatief hotel naar mijn mening overgegaan naar een grootschalig geheel waar veel klanten in het restaurant voorop staan en dit ten koste van de rust van de hotel gangers.

Datum van verblijf: augustus 2022
    Beoordeeld op 23 augustus 2022 via mobiele applicatie

Voor het eerst in dit hotel/restaurant geweest met zoon en zijn vrouw en genoten van een voortreffelijke lunch aangevuld natuurlijk met een heerlijk drankje.
    Bediening zeer klantvriendelijk. Hier komen wij absoluut terug een volgende keer.

Datum van verblijf: augustus 2022
    Beoordeeld op 23 juni 2022

het was een aangenaam 3 daags verblijf goed weer en goed hotel met heel lekkere keuken
    onze kamer was van de kleine kant maar dat was afgesproken wel zonder koelkast met airco en verstelbare venster met muggen gaas de kamer was heel netjes en fris geen vervelende muffe geur
    er was een lift ideaal voor minder valide mensen en goede service en vriendelijk ook in 't Nederlands
    het ontbijt was in bufet vorm met veel keus ook goed werkende koffie automaat wat dikwijls anders is
    mogelijk tot lunch en diner wel ter plaatse te reserveren ons diner was heel lekker met fijn aperitiefje en wijntje dit alles aan een normale prijs ook mooie tuin met ligstoeltjes en mogelijk om petanque te spelen een drankje in de tuin moet zelf afgehaald worden in de bar ook gratis en zeer ruime parking ( gratis )
    zeker een aanrader ook kort tegen Durbuy en Hotton en mooie wandelingen te maken info ter plaatse

Datum van verblijf: juni 2022
    Beoordeeld op 24 mei 2022

Aan de Ourthe in Grandhan ligt hotel la Passerelle, niet al teveel kamers, een prachtige tuin en een aangename veranda. Een ideale plaats om tot rust te komen.
    De keuken is uitstekend, dat bewijzen de vele mensen die er ook komen eten die niet verblijven in het hotel. Het ontbijt is heel verzorgd en de bediening van het vriendelijke personeel is top. De kamers zijn mooi en aangenaam. Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2022