FlandersBE
Kortenaken, België

Kwantiteit boven kwaliteit

Beoordeling van La Passerelle
2,0 van 5 bollen27 sep 2022 beoordeeld
20 jaar geleden een top verblijf gehad in la Passerelle, deze keer verre van. De kamer was aan de zeer kleine kant, het bed van de zoon stond in een ruimte te vergelijken met de grootte van een bezemkast. Zeer luidruchtige kamers, bij navraag bij het hotel kregen we te horen dat het hotel niet verantwoordelijk is voor de rust en kalmte. Ook het af-en aanrijden van de (luidruchtige) restaurant klanten was duidelijk te horen, zelfs met de ramen dicht. La Passerelle is van een klein en kwalitatief hotel naar mijn mening overgegaan naar een grootschalig geheel waar veel klanten in het restaurant voorop staan en dit ten koste van de rust van de hotel gangers.
Datum van verblijf: augustus 2022
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
uitzicht op de terras vanuit de ontbijtruimte
4.4 km van La Passerelle
13.0 km van La Passerelle
4.5 km van La Passerelle
Meer hotels in Durbuy bekijken
Beoordeeld op 23 augustus 2022 via mobiele applicatie

Voor het eerst in dit hotel/restaurant geweest met zoon en zijn vrouw en genoten van een voortreffelijke lunch aangevuld natuurlijk met een heerlijk drankje.
Bediening zeer klantvriendelijk. Hier komen wij absoluut terug een volgende keer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 juni 2022

het was een aangenaam 3 daags verblijf goed weer en goed hotel met heel lekkere keuken
onze kamer was van de kleine kant maar dat was afgesproken wel zonder koelkast met airco en verstelbare venster met muggen gaas de kamer was heel netjes en fris geen vervelende muffe geur
er was een lift ideaal voor minder valide mensen en goede service en vriendelijk ook in 't Nederlands
het ontbijt was in bufet vorm met veel keus ook goed werkende koffie automaat wat dikwijls anders is
mogelijk tot lunch en diner wel ter plaatse te reserveren ons diner was heel lekker met fijn aperitiefje en wijntje dit alles aan een normale prijs ook mooie tuin met ligstoeltjes en mogelijk om petanque te spelen een drankje in de tuin moet zelf afgehaald worden in de bar ook gratis en zeer ruime parking ( gratis )
zeker een aanrader ook kort tegen Durbuy en Hotton en mooie wandelingen te maken info ter plaatse

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 24 mei 2022

Aan de Ourthe in Grandhan ligt hotel la Passerelle, niet al teveel kamers, een prachtige tuin en een aangename veranda. Een ideale plaats om tot rust te komen.
De keuken is uitstekend, dat bewijzen de vele mensen die er ook komen eten die niet verblijven in het hotel. Het ontbijt is heel verzorgd en de bediening van het vriendelijke personeel is top. De kamers zijn mooi en aangenaam. Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 13 juli 2021

Wij hebben drie maal in het restaurant gegeten en telkens iets anders genomen. Toch heeft het iedere keer erg gesmaakt. Een beperkte kaart, maar toch voor ieder wat wils. Een heel erg vriendelijk personeel en een super mooie locatie.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

De bediening is zeer vriendelijk en vlot… ( misschien iets te rap: apero was nog halfvol en het hoofdgerecht werd al geserveerd). De frieten waren aan de droge kant en de steak die ik had besteld was niet meer superwarm en was een beetje taai. Er waren ook quasi geen groentjes bij het gerecht. Het terras is echt een pluspunt.

Datum van verblijf: juli 2021