FindHotel
Lol.travel
eDreams
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Hier zeer lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Is een echte aanrader als je in de buurt van Somme Leuze bent. Ook goede huiswijn. Mooi terras achteraan met ruim voldoende plaats. Ook voldoende schaduw indien nodig.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

We hebben zeer lang moeten wachten.
Eten was teleurstellend, de steak was zwart verbrand.
Bediening niet vriendelijk en moeilijk vast te krijgen.
Bestelde drank niet gekregen.
Foutieve bestellingen gekregen.

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Vriendelijke ontvangst en bediening, niet lang moeten wachten alvorens drank en eten werd bediend, alhoewel het heel druk was. Tafels staan ver uiteen. Het eten was dagvers en lekker bereid. Zeker een aanrader!!!

Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met goeie brasserie en ruime tuin. Doch de kamers zijn uiterst klein, maar wel gezellig ingericht. Een extra poetsploeg zou wel eens mogen passeren. Heel veel stofnetten (zowel in de kamer, op de gang als in het restaurant). Dit stoort mij. Het ontbijt en het diner bevalt ons wel enorm en het personeel is heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020

Reeds jaren komen we in dit leuke hotel, die we vooral bezochten voor de rust. Altijd al zeer propere kamers gehad, sommige nogal warm. Zeer goede keuken met eerlijke prijs/kwaliteit. Ook de bediening en service zeer goed. Sinds de recente veranderingen lijken de dagen van rustig hotelletje toch wel een beetje voorbij, door het (te?) druk bezochte restaurant. We komen nog wel eens langs.

Datum van verblijf: december 2019