Beoordeeld op 8 januari 2020

Reeds jaren komen we in dit leuke hotel, die we vooral bezochten voor de rust. Altijd al zeer propere kamers gehad, sommige nogal warm. Zeer goede keuken met eerlijke prijs/kwaliteit. Ook de bediening en service zeer goed. Sinds de recente veranderingen lijken de dagen van rustig hotelletje toch wel een beetje voorbij, door het (te?) druk bezochte restaurant. We komen nog wel eens langs.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019

Dit hotel hebben we geboekt voor de derde maal omdat het goed en rustig gelegen is.Vraag wel naar een kamer aan de achterkant omdat deze nog rustiger zijn.Ontbijt is basic maar goed.Diner is brasseriekeuken aan democratische prijzen.Wijnkaart is aan de duurdere kant.Sommige personeelsleden zijn vriendelijk maar andere niet.We hadden een arrogante kelner bij het diner die zogezegd geen Nederlands verstond.Al bij al een goed basic hotel.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant omdat deze rustiger zijn.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

Super lekkere gerechtjes aan een democratische prijs, vlotte en vriendelijke bediening, zelfs in het Nederlands; mooi en gezellig ingericht.
Zelfs de kindermenu’s hadden een grote portie!
Voor elk wat wils, wij komen zeker terug wanneer wij in de buurt zijn!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Zeer mooi en aangenaam hotel-restaurant, waar men aan zeer schappelijke prijs uitstekend kan eten! Een echte aanrader als men in de buurt van Durbuy vertoeft!
Geen bekendheid van een Bru (met dure prijzen), maar een Wewtvlaamse uitbater met kennis van zaken en een voortreffelijke kok!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

...De grote maar is dat je als gast van het hotel wel zelf je koffie thee en zelfs water moet betalen tegen schandalige prijzen. Voor 1 liter kraanwater betaal je 5 euro! De koffie en thee rond de 2,50. Dat is een verdienmodel op zich.
Verder heerlijk geslapen en de jongens genoten van de grote trampoline. Dat er bezuinigd is op de Wi-Fi is jammer maar ach dan ben je gedwongen om een keer tot rust te komen mentaal. Alleen mocht je willen weten waar je in de buurt kunt kanoën en je kan dat met Wi-Fi niet opzoeken dan wordt het lastig. Vooral omdat 80% van het personeel onverschillig is en clueless naar je kijkt als je hiernaar informeert. Het personeel dat wel attent is zijn denk ik de eigenaars. Die zijn wat ouder en behulpzamer. Ik sluit af met een foto van mijn net gevulde glas huiswijn van 3,20...ons ben zuunig hier in de Ardennen...

Gezien de prijs kwaliteit verhouding 2 sterren maar het zouden 4 zijn als men wat minder zuinig zou zijn. Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2019