Leg de laagste prijs van deze websites vast
Destinia.com
StayForLong
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Zeer mooi en aangenaam hotel-restaurant, waar men aan zeer schappelijke prijs uitstekend kan eten! Een echte aanrader als men in de buurt van Durbuy vertoeft!
Geen bekendheid van een Bru (met dure prijzen), maar een Wewtvlaamse uitbater met kennis van zaken en een voortreffelijke kok!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

...De grote maar is dat je als gast van het hotel wel zelf je koffie thee en zelfs water moet betalen tegen schandalige prijzen. Voor 1 liter kraanwater betaal je 5 euro! De koffie en thee rond de 2,50. Dat is een verdienmodel op zich.
Verder heerlijk geslapen en de jongens genoten van de grote trampoline. Dat er bezuinigd is op de Wi-Fi is jammer maar ach dan ben je gedwongen om een keer tot rust te komen mentaal. Alleen mocht je willen weten waar je in de buurt kunt kanoën en je kan dat met Wi-Fi niet opzoeken dan wordt het lastig. Vooral omdat 80% van het personeel onverschillig is en clueless naar je kijkt als je hiernaar informeert. Het personeel dat wel attent is zijn denk ik de eigenaars. Die zijn wat ouder en behulpzamer. Ik sluit af met een foto van mijn net gevulde glas huiswijn van 3,20...ons ben zuunig hier in de Ardennen...

Gezien de prijs kwaliteit verhouding 2 sterren maar het zouden 4 zijn als men wat minder zuinig zou zijn. Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 juni 2019

Het goede nieuws voor wat betreft La Passarelle:
* Rustige omgeving;
* Goede uitvalsbasis voor de golfbanen rondom Durbuy;
* Relaxte bediening en een keuken die zich kan aanpassen aan de wensen van de klant;
* Redelijk goed restaurant.

Het slechte nieuws:
* Hotelkamer wel heel erg klein;
* Kamer is erg warm, terwijl het buiten toch echt geen zomer was;
* Het beddegoed is broeierig. Als je daar gevoelig voor bent drijf je je bed uit;
* Beperkt (Frans) ontbijt;
* Slechts 2 Nederlandstalige TV zenders.

Komen we nog eens terug? Misschien wel, maar we zullen ook alternatieven bekijken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Woensdag 29 mei op donderdag 30 mei 2019 overnacht in La Passerelle in Grandhan. Prachtige rustige locatie aan de oevers van de Ourthe. Prachtig terras, lekker diner en een mooi verzorg ontbijt. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

Ligging rustig aan de oever van de Ourthe.Gezllig terras.25 kamers ,2 verdiepingen(bereikbaar via "buiten". lift.Kamer met zetel en stoel tafeltje,kleerkastje,PRIMA bed.Krappe badkamer met inloopdouche,toiletartikels,inclusief kleenex,(WC papier,1derde van een rolletje,goed dat ik reserve had)Goed ontbijt,hartig en zoet,broodkeuze,eieren op aanvraag.Bediening in restaurant (diner) laat wel te wensen over.(Grand Marnier meer drank langs buitenkant glas dan erin,plakkerige boel !)

Kamertip: 2de verdiep schuine muur aan raam (bed niet bereikbaar voor volwassenen zonder hoofd te stoten,prima voor 1 persoon)
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen