Leg de laagste prijs van deze websites vast
116 US$
View deal
eDreams116 US$
Beoordeeld op 20 september 2019 via mobiele applicatie

prachtige vakantie gehad in B&B Fleur et le Soleil te Durbuy bij 2 hard werkende mensen Esther&Frans die alles geven om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en die daar voor 100% nog in slagen ook.
En smorgens een heerlijk ontbijt serveren met vers geperst fruitsap ipv uit dozen, verse broodjes, croissants
en genoeg variatie van kazen, vlees, fruit, confituren, enz. .... Je kan ook gebruik maken van de accommodatie zoals een keukentje met alles erop en eraan en van de grote tuin.
De B&B is ook zeer hondvriendelijk en is dus geen probleem om uw viervoeter mee te doen
het is super heerlijk om s'morgens te ontwaken in prachtig stukje natuur
Frans & Esther jullie zijn Top en zijn nog niet af van ons
Jean M & Caroline

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Opgelet geen eerlijke eigenaars ! Deze chalet gehuurd met vrienden voor een weekendje en er werd van de borg die alvorens betaald moest worden 75€ afgetrokken door een vuil plekje op het donsdeken en 50€ voor een paar flessen glas die we mooi bij het vuil gezet hadden maar we betaalden al 80€ voor het poetsen dus 80€ poetsvrouw + 75 € is goed verdiend he ? Dieven noem ik dat ! mvg

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Gelegen middenin de landerijen van de Belgische Ardennen ademt dit B&B rust uit, en dat was net wat we zochten. De ruime schone kamers met prima bedden leveren daartoe ook hun bijdrage want het is tevergeefs zoeken naar een TV. En van mij mogen ze de WiFi ook nog afschaffen.

Voor het gebouw een terrasje waar je een koud heerlijk wijntje en/of biertje kan drinken, en vandaar loop je zo een grote, omheinde, tuin in waar je kan zitten spelen en bbq’en, en kan genieten van de rust en de omgeving, en je hond, die gratis mee mag, kan loslaten

Voeg daarbij dat je’s morgens wordt onthaalt op een voortreffelijk ontbijt en je kan je afvragen : wat heb ik nog meer te wensen?

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2020 via mobiele applicatie