Leg de laagste prijs van deze websites vast
116 US$
View deal
eDreams116 US$
Beoordeeld op 19 november 2018 via mobiele applicatie

Opgelet geen eerlijke eigenaars ! Deze chalet gehuurd met vrienden voor een weekendje en er werd van de borg die alvorens betaald moest worden 75€ afgetrokken door een vuil plekje op het donsdeken en 50€ voor een paar flessen glas die we mooi bij het vuil gezet hadden maar we betaalden al 80€ voor het poetsen dus 80€ poetsvrouw + 75 € is goed verdiend he ? Dieven noem ik dat ! mvg

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Gelegen middenin de landerijen van de Belgische Ardennen ademt dit B&B rust uit, en dat was net wat we zochten. De ruime schone kamers met prima bedden leveren daartoe ook hun bijdrage want het is tevergeefs zoeken naar een TV. En van mij mogen ze de WiFi ook nog afschaffen.

Voor het gebouw een terrasje waar je een koud heerlijk wijntje en/of biertje kan drinken, en vandaar loop je zo een grote, omheinde, tuin in waar je kan zitten spelen en bbq’en, en kan genieten van de rust en de omgeving, en je hond, die gratis mee mag, kan loslaten

Voeg daarbij dat je’s morgens wordt onthaalt op een voortreffelijk ontbijt en je kan je afvragen : wat heb ik nog meer te wensen?

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2020 via mobiele applicatie