“Lekker eten, slechte bediening”
Beoordeling van La Bru'sserie by Wout Bru

La Bru'sserie by Wout Bru
Geclassificeerd als nr. 13 van 69 Restaurants in Durbuy
4 weken geleden beoordeeld

Prijs-kwaliteit van het eten is goed. Bediening echter absoluut niet. Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog iets moesten drinken. Daarnaast ook geen uitleg bij het eten van wat het juist is. Bij gerechten waarbij er een extra saus moet worden overgegoten, doen ze dit maar voor de helft van de tafel. De rest moet hun plan maar trekken. Personeel was alles behalve joviaal/goedlachs. Bij het afrekenen merken we dat er een fles water teveel is aangerekend. Wanneer we dit melden wordt de rekening, zonder een woord te zeggen, door de ober uit onze handen geritst. Bij het verlaten van de zaak werd ons ook niet bedankt of nog een fijne dag toegewenst. Voor deze prijs verwacht je toch de volledige beleving, inclusief vriendelijk personeel. Jammer

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere tapas , duur maar geld zeker waard dit is kwaliteit met goede wijn lijst . Aanrader gaan zeker terug prachtig zaak met toffe bediening en goede wijn kennis . Verder doen zo

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en fantastisch personeel. We hebben onze trouwdag hier gevierd en hadden geen beter restaurant kunnen verzinnen. Een aanrader!!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, verrassend en vriendelijk. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. Elke gerecht is een verassing en zeer smaakvol opgediend. Er zijn heerlijke wijnen en champagnes beschikbaar en de koffie en de dame blanche waren voortreffelijk. Het personeel is erg vriendelijk en vakkundig.

25 juni 2020 beoordeeld

2 dagen na elkaar 6 gangen gegeten. Dag 1 super. Heel vriendelijk, lege glazen op tijd weg. Wijn werd goed bijgevuld...men kwam regelmatig vragen of we niets tekort kwamen..eten heel lekker.....dag 2 idem, gevraagd om aperitief buiten te nemen en diner binnen...geen probleem...dag 2 aangepast menu want 2 dagen na mekaar hetzelfde is toch niet wat je wil....Wijn suggestie was zeer goed en correct. Wij werden in de watten gelegd maar merkten wel op dat niet alles vlot liep voor andere tafels. Onze voorlaatste gang was dezelfde als de dag voordien, super lekker niets van te zeggen, maarxdue was voor de tafel naast ons voorzien. Nadien zeiden ze dat dat wel hetzelfde als de dag voordien maar niet dat ze zich vergist hadden. Heb daar ook niet moeilijk over gedaan, maar fouten moet je wel kunnen toegeven en nuer een smoesje vertellen.... maar Heb lekker gegeten en genoten van mijn 2 daagse in de Sanglier des Ardennes...

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die La Bru'sserie by Wout Bru bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In La Bru'sserie by Wout Bru geweest? Deel je ervaringen!