“Le gérant…”
Beoordeling van Hotel The River

Hotel The River
Geclassificeerd als nr. 64 van 70 Restaurants in Durbuy
5 weken geleden beoordeeld

NOOIT geweten dat een “gerant” zo zijn personeel behandeld.
Respect voor het personeel!

De “ gerant” daarentegen :
Mondmasker?
Roken?
Drinken (zuipen)?
En dan nog de hond moeten uitlaten??
HONTEUX!!

18 augustus 2021 beoordeeld

Hier gewoon weg blijven ik kan een heel verhaal typen maar het is allenmaal waardenloos allesz duurt lang obers komen niet vragen wat je te drinken wil het is veelste duur voor wat je krijgt overal smerigen asbakken het personeel kan geen engels of nederlands

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo slecht als andere reviews was onze ervaring niet. We werden redelijk vlot geholpen. Wellicht omdat we halverwege de middag waren. De crèpe au sucre was erg lekker. De hamburger was matig. Er zat zo’n homp geitenkaas op dat het nogal overheersde. Eigenlijk was er net niet genoeg aandacht voor de opmaak enzo. De combi’s qua burgers zijn wel leuk bedacht. Het was aan de prijs, maar dat waren al die restaurantjes in Durbuy.

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen waren ok. Fritten en hamburger karton. Salade (voor zoveel als er was) stond duidelijk al te lang open. Bovendien overpriced. Geen aanrader tenzij voor aperitief en hapjes.

13 augustus 2021 beoordeeld

Gelokt door het volle terras, gingen we daar eten. Na een half uur moesten we zelf roepen om te kunnen bestellen. Na anderhalf uur krijgen we eindelijk ons eten. De burger was nog oké, al was ik er ‘s avonds ziek van. De mosselen waren extreem gepeperd en niet eetbaar, klaar voor de vuilnisbak. Ga hier nooit eten!

Reizigers die Hotel The River bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Hotel The River geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.