Leg de laagste prijs van deze websites vast
110 US$
View deal
eDreams110 US$
Tripadvisor110 US$
Priceline
Agoda.com110 US$
Beoordeeld op 9 september 2020

Geen eerlijke advertentie, bij reservaties beddengoed niet inbegrepen ! bij aankomst vraagt met €8 extra per persoon voor bedlinnen. Service is goed maar niet speciaal.
inchecken buiten de uren is een probleem.

Kamertip: Opgelet voor extra kosten !! bedlinnen !
Beoordeeld op 8 september 2020

Bij je booking verwacht je meer, zeker voor deze prijs! Het lijkt alsof je een tent met sanitair besteld, maar bij aankomst heb je gewoon een tent met bed (zonder bedden goed) en een ijskast. Voor deze prijs kan je een goed hotel met ontbijt boeken. Jammer want ik had er veel van verwacht!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2020

Echt de moeite waard!! Ook het ontbijt was dik in orde!!! Vriendelijk personeel ,alles proper en een groot pluspunt eigen toilet en douche in de glampingtent . Wij komen zeker nog een keertje terug en dan langer dan 2 nachten .

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Adembenemend uitzicht vanuit onze shaka tent.Heel gezellig in de tent, mooi ingericht en netjes gepoetst.Echt een aanrader! Ook het ontbijt aan de tent us heerlijk.Alles voor een onvergetelijk verblijf!Een echte aanrader!

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Mooie camping maar redelijk duur voor wat je krijgt.. De tent was heel sober en buiten een ijskast niets aanwezig.. Geen bekers bestek of dergelijke.. Het van en naar de tent gaan met je spullen via pendel busjes was enkel goed geregeld in het aankomen. Bij het vertrekken moest je met je hebben en houden tot aan de ingang sleuren waar dan al dan niet een busje klaar stond.. Wij hebben onze wagen dan maar te voet gaan halen en deze tot aan het terrein gereden.