Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams110 US$
Priceline115 US$
Agoda.com110 US$
Tripadvisor110 US$
Beoordeeld op 28 juli 2020

Shaka-tent gehuurd met Cera-arrangement. Perfecte tent (met eigen sanitair). Neem zo mogelijk (er waren er nog vrij toen wij er waren) deze met uitzicht (= eerste rij, onbelemmerd zicht op de vallei) of die met gedeeltelijk uitzicht (=tweede rij, geschrankt dus men kijkt tussen die van de eerste rij in).
Online al ingecheckt in september 2019 toen we geboekt hadden. Maar dat maakte helemaal niets uit want je moet zoals iedereen toch gewoon in de rij staan aanschuiven en je beurt afwachten. Men gaf toe dat die eigenlijk geen zin had....
De website (daags voor vertrek nog nagekeken) vermeldde privé-parking voor die Shaka-tenten. Avond voordien ook nog gebeld naar de receptie van de glamping en daar bevestigde men dat we na check-in met de auto naar boven konden. Er is inderdaad een parking vlakbij, net achter de bareel bij het begin van de tentenrij. Er is ook nog een ("nacht")parking aan de ingang van de glamping.zelf. Maar nee, men verplichte ons te parkeren op de grote parking van Adventure Valley aan de steenweg (onbewaakt, zit enkel in de algemene ronde van Securitas) en dan een shuttle te nemen naar de glamping. Wat de website betreft zeiden ze : die gaan we niet aanpassen voor 2 maanden want na de zomer mag je wel terug boven parkeren....Toen we zeiden dat we daar auto's hadden zien staan zei men aan de receptie dat boven parkeren wel kon voor de Connections-glampers, dus : 2 maten 2 gewichten.
Die nu dus plots verplichte shuttle-busjes van onderaannemers (we hadden alle tijd om ze bezig te zien) overtraden ALLE bestaande Corona-regels (geen ontsmetting klinken, mengen gasten, geen afstand, geen mondmakers, ...) . Wat ze daar aan de receptie ook toegaven. O.n.a.a.n.v.a.a.r.d.b.a.r.e praktijk bij Adventure Valley. Bovendien ben je door die parkeerplicht beneden al je vrijheid kwijt want dan moet je ofwel te voet naar je auto op die parking (een kilometer stappen, in weer en wind), ofwel hang je af van de uren van die corona-shuttle (als die al rijdt, dus vroege vogels of nachtraven, vergeet het maar). Zeiden ook dat het sowieso geen zin had met auto naar Durbuy te rijden want geen parking, terwijl we daar een auto parking zagen langs de steenweg, vlakbij het centrum, waar nog voor tientallen auto's plaats was. Geen excuses, niet bij inchecken, niet bij uitchecken. Ondertoon was : "regels zijn regels , wij bepalen die en we en mogen ze naar believen veranderen tijdens het spel".
Klanten moet je blijven verdienen, Adventure Valley, en dat doe je niet met deze houding. Er is nog werk aan jullie receptie- en shuttleservice.

Kamertip: Neem de shaka-met uitzicht (= eerste rij, heeft onbelemmerd zicht op de vallei)
Beoordeeld op 27 juli 2020

We hebben in juli verbleven in een shaka tent. Na een dagje in het park zijn we met de shuttlebus naar onze tent gebracht (tijdens spitsuur was het wel een tijdje wachten op een busje vermits er maar 4 personen per keer mee konden, maar wij waren gelukkig vooraan in de rij). Prachtig ingerichte tent, even opgefrist en vervolgens terug naar het park om er te gaan eten. Bijnens verblijf was er een bbq inbegrepen inneemt park vanaf 19u. Het was zeer lekker en zeker voldoende, bovendien waren we de enige met dit arrangement. We waren dus alleen buiten het personeel dat er aan het napraten was en zelfs bier met rietjes aan het drinken was. Maar ons hebben ze zeker niet gestoord. Het busje reeds tot 21u maar we waren reeds om 20u15 aan het busje. Toen was er geen volk en waren direct aan het park. Vervolgens naar tent. De kinderen zijn geslapen tegen 22u en vielen direct in slaap na een drukke dag. Wij wilden tegen 23 u slapen maar er was veel lawaai op de kamping van feestende jongeren. Nadeel van een tent is dat je dan ook alles hoort. We hoopten dat het geluid snel zou stoppen, helaas was dit pas tegen 4u. Dit is echt een minpunt. Men verwacht toch dat er iemand deze mensen op een schappelijk uur gaat vragen te stoppen met feesten. We hebben dus niet veel nachtrust gehad. De kinderen hebben gelukkig geen last gehad. Het ontbijt was ook voldoende en coronaproef. Het brood stond klaar in een zak en dranken zaten in afgesloten flesjes.
We zouden het dus aanraden enkel is het te hopen dat er geen rumoerige jeugdbende ligt.

Beoordeeld op 19 juli 2020

De Sha-Ka tent is prachtig et een groot terras. Overtrof onze verwachtingen: ruim, leuk meubilair, voorzien van alle comfort... aanrader. Volgende keer zou ik toch opteren voor tent mét zicht. Nu hadden we gedeeltelijk zicht, dat was zeker ok maar de vallei is echt prachtig!

Beoordeeld op 5 november 2019

Een Super leuke ervaring. Wij zijn drie dagen verbleven in een shaka tent. Grote ruime tent met een leuke sfeer door de gezellige kachel. Leuk voor Zowel winter en zomer.
We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: november 2019
SterckxElise, Responsable relations clients van Glamping - Adventure Valley Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Beste,

Dank U wel voor uw bezoek en voor uw super score !

Het is een plezier te lezen dat U van uw verblijf hebben kunnen genieten.

Nog dank U wel en tot de volgende keer.

Elise Sterckx

Beoordeeld op 4 november 2019

De foto's zagen er al goed uit, maar toen we de Shaka tent instapten overtrof deze onze verwachtingen. De tent was zeer ruim, prachtig ingericht en voorzien van een goed uitgeruste badkamer. De bedden sliepen heerlijk. Alles was schoon. In de koelkast stond een Cavaatje koud en er stonden koekjes. De gashaard houdt de tent goed warm. Locatie is perfect, rustig gelegen en dichtbij Durbuy. We misten alleen een kleine kledingkast of kledingrek met hangers voor onze kleding.

Datum van verblijf: november 2019

Beste Gasten,

Dank U wel voor uw feedback op Tripadvisor.

Dat is heel belangrijk voor mij en de team. Jullie opmerkingen zullen met de managers delen.

Namens ons volledige personeel willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u weer in de buurt bent!

Met vriendelijke groeten,

Elise Sterckx