Beoordeeld op 12 augustus 2019

Mooie tenten, maar de finishing touch mist op deze glamping, waardoor het niet als glamping aanvoelt. Het voelt wel als camping aan.
Douches dichtbij waren kapot, inrichtig van de tent erg karig, scheve picknickbanken, beddengoed was niet aanwezig. Geen waterpunten bij de tenten (type bali) aanwezig.
Ontbijt is lekker.

Datum van verblijf: augustus 2019
SterckxElise, Responsable relations clients van Glamping - Adventure Valley Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste Klanten,

Dank u voor uw feedback op TripAdvisor en voor uw tijd.

Dat is heel belangrijk voor mij en de team. Jullie opmerkingen zullen met de managers delen.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

De Bali tent biedt een betrouwbaar en redelijk comfortabel onderdak. Als je kamperen gewend bent is dit luxe! Neem wel al jouw eigen vertrouwde spullen zelf mee, want er is verder niks. Alleen stoelen, bedden, koelkast, basic stoelen en …. veel stopcontacten! Wil je zelf koken of thee zetten, neem dan elektraspullen en een mok mee. Alle activiteiten zijn voorhanden, en anders via Adventure Valley.

Kamertip: Hou je van uitzicht, ga dan voor de Shaka tent.

Beste klant,

Het team dankt U voor uw tijd en uw feedback op Tripadvisor.

Bedankt voor uw complimenten.

Tot de volgende keer.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Wij waren heel erg positief verrast toen we de tenten zagen en er binnengingen! Alles netjes en uitnodigend. Heerlijke douche! En al het nodige was voorzien. Eén minpuntje: de espresso-machine werkte niet als mijn vrouw koffie wilde maken. We hebben allemaal goed geslapen. Het ontbijt was OK. Prachtig uitzicht vanop het terras van de tenten. Wij hebben er echt van genoten, ook mijn vrouw die niet zo van tenten houdt. Wel best een luxe tent nemen.

Beste klant,

Wat een genoegen om u te lezen! Hartelijk dank voor deze geweldige opmerking.

Het zal worden gedeeld met het hele team.

Voel U vrij om direct contact op te nemen met onze reserveringsafdeling voor uw volgende verblijf. Ik zal graag uw verblijf organiseren.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

In de ochtend te vroeg teveel luidruchtige kinderen die niet gecorrigeerd worden door hun ouders. In de avond teveel lawaai na 23h. Ontbijt erg basic en simpel maar afin, genoeg. Geen goede koffie. Ik weet weer waarom ik niet van kamperen houdt. Tenten (Basic) zijn ok, matrassen door plastic hoes wat minder aangenaam. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als het in je budget past zijn de duurste tenten het beste, wel die met volledig uitzicht nemen dan.

Beste Klanten,

Dank u voor uw feedback op TripAdvisor en voor uw tijd.

Bedankt voor de complimenten over personeel en het ontbijt.

Namens ons volledige personeel willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u weer in de buurt bent! Misschien in een van onze Hotels ?

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

We vonden het zeer plezant, mooie accommodatie ! 1 minpunt , bij sanitaire voorzieningen slaan de deuren hard dicht ... niet zo fijn als je de kinderen in slaap wil krijgen of voor jezelf wanneer je slapen gaat, misschien een silent close functie voorzien?
Alles was er zeer proper ! Mooi gedaan! Mooie tenten , meer dan ruim genoeg! Lekker kunnen bbq’en ! Bedankt !

Beste Gasten,

Dank u voor uw feedback en voor uw tijd.

Het is een plezier te lezen dat U van uw verblijf hebben kunnen genieten en ik zal uw complimenten met de team delen.

Graag tot de volgende keer in onze Glamping.