Beoordeeld op 11 augustus 2019

Wij waren heel erg positief verrast toen we de tenten zagen en er binnengingen! Alles netjes en uitnodigend. Heerlijke douche! En al het nodige was voorzien. Eén minpuntje: de espresso-machine werkte niet als mijn vrouw koffie wilde maken. We hebben allemaal goed geslapen. Het ontbijt was OK. Prachtig uitzicht vanop het terras van de tenten. Wij hebben er echt van genoten, ook mijn vrouw die niet zo van tenten houdt. Wel best een luxe tent nemen.

Datum van verblijf: augustus 2019
SterckxElise, Responsable relations clients van Glamping - Adventure Valley Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste klant,

Wat een genoegen om u te lezen! Hartelijk dank voor deze geweldige opmerking.

Het zal worden gedeeld met het hele team.

Voel U vrij om direct contact op te nemen met onze reserveringsafdeling voor uw volgende verblijf. Ik zal graag uw verblijf organiseren.

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

In de ochtend te vroeg teveel luidruchtige kinderen die niet gecorrigeerd worden door hun ouders. In de avond teveel lawaai na 23h. Ontbijt erg basic en simpel maar afin, genoeg. Geen goede koffie. Ik weet weer waarom ik niet van kamperen houdt. Tenten (Basic) zijn ok, matrassen door plastic hoes wat minder aangenaam. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als het in je budget past zijn de duurste tenten het beste, wel die met volledig uitzicht nemen dan.

Beste Klanten,

Dank u voor uw feedback op TripAdvisor en voor uw tijd.

Bedankt voor de complimenten over personeel en het ontbijt.

Namens ons volledige personeel willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u weer in de buurt bent! Misschien in een van onze Hotels ?

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

We vonden het zeer plezant, mooie accommodatie ! 1 minpunt , bij sanitaire voorzieningen slaan de deuren hard dicht ... niet zo fijn als je de kinderen in slaap wil krijgen of voor jezelf wanneer je slapen gaat, misschien een silent close functie voorzien?
Alles was er zeer proper ! Mooi gedaan! Mooie tenten , meer dan ruim genoeg! Lekker kunnen bbq’en ! Bedankt !

Beste Gasten,

Dank u voor uw feedback en voor uw tijd.

Het is een plezier te lezen dat U van uw verblijf hebben kunnen genieten en ik zal uw complimenten met de team delen.

Graag tot de volgende keer in onze Glamping.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 juli 2019

Prima locatie met fijne tent en dito sanitaire voorzieningen. Behulpzaam en aardig personeel. Gezien de (aanzienlijk hoge) kosten van het verblijf valt de korting die je krijgt op toegang tot adventure valley erg tegen.

Datum van verblijf: juli 2019
SterckxElise, Responsable relations clients van Glamping - Adventure Valley Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste Gasten,

Dank u voor uw feedback op Tripadvisor en voor uw tijd.

Dat is heel belangrijk voor ons.

Nog dank U wel.

Beoordeeld op 28 juli 2019

Ideale verblijfplaats om met een groep vrienden te verblijven, leuke sfeer in zo’n tent. De locatie is mooi en op wandelafstand van Durbuy. Ook op het sanitair is niets aan te merken. Het enige wat er wel mist is iets van opbergruimte/rek. Met 8 in een tent werd algauw een chaos dus iets basic voorzien om wat op te bergen kan geen kwaad (denk aan minstens 8 paar schoenen, reistassen met kleding, borden/bestek+etenswaren, allemaal op de grond is wat lastig). Op voorhand hebben we als groep wel ondervonden dat de uitleg op de site, over wat er allemaal beschikbaar is, te weinig was. Zo wisten we niet dat er eventueel borden en bestek beschikbaar zijn, was het niet duidelijk welke faciliteiten dat er aanwezig zijn (bv. Niet weten of er genoeg bbq’s zijn en of je deze zomaar kan verplaatsen of moet reserveren, dat er voor de wc wc-papier is en je deze zelf niet mee hoeft te nemen, of er voldoende stopcontacten zijn etc.).
Voor de rest waren we als groep vooral zeer tevreden en hebben we ervan genoten!!

Datum van verblijf: juli 2019
SterckxElise, Responsable réception van Glamping - Adventure Valley Durbuy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste,

Dank U wel voor uw feedback en voor uw opmerkingen over uw verblijf in onze Glamping.

Dat is heel belangrijk voor mij en de team. Jullie opmerkingen over de tent en de informatie in onze site zullen met de managers delen.

Namens ons volledige personeel willen we U voor uw bezoek bedanken en we hopen u nogmaals terug te zien wanneer u weer in de buurt bent!