“Oprechte warme service”
Beoordeling van Mama Gusto Barvaux

Mama Gusto Barvaux
Geclassificeerd als nr. 5 van 70 Restaurants in Durbuy
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 2x op rij geweest, beide keren heerlijk gegeten. Perfecte service en een warm welkom. Zelf als restaurant manager ben ik hier zeer kritisch in, maar dit was als een warme deken. Heerlijke gerechten, met een originele steenoven. Aanrader!!

Datum van bezoek: december 2018

14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas serveerde dit restaurant enkel pizza’s om dinsdag en konden we niets anders van de kaart bestellen. De pizza was wel groot en lekker.

Datum van bezoek: november 2018
7 november 2018 beoordeeld

Lekker gegeten,keuze genoeg op de uitgebreide menukaart
Zeer vriendelijk
Nog een drankje van het huis na de maaltijd!
Zeer democratische prijzen
Wij komen terug!

Datum van bezoek: november 2018
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al regelmatig geweest met mijn gezin of alleen. Altijd super goeie bediening, overheerlijke pizza's: goed gevuld, goed groot, lekker deeg, dat blijkbaar een geheim recept is, en correcte prijs. Bij de rekening krijg je nog een lekkere grappa of limoncello. Echt waar, de beste dat je bij ons kan vinden, en zelfs in Italië moet je al zoeken om zo een goed restaurant te vinden.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gedurende onze trip naar de Ardennen hebben wij ervoor gekozen om naar deze Italiaan te gaan en wij hebben er geen moment spijt van gehad. Ondanks de hoe temperatuur op de 1e verdieping hebben wij genoten van het eten. Goed klaargemaakte pizza’s met (lekker) veel toppings en een goede portie lasagne. Een enorme aanrader dit restaurant voor degene die een lekker bordje Italiaans wilt.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Mama Gusto Barvaux bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

In Mama Gusto Barvaux geweest? Deel je ervaringen!