Beoordeeld op 17 juli 2019

Wij hadden er een aangenaam verblijf.
Dit samen met onze rustige hond,die er mits supplement van 10 euro zeker welgekomen was,dit zowel in de kamer,als in het restaurant.
Hadden gekozen voor verblijf ,incl degustatie menu.
Zowel hotelfaciliteiten ,mooi ruim gerenoveerde kamer als restaurant was top,evenals uitgebreid ontbijt.
Service zeker ok.
Na degustatie menu kregen we van bazin nog digestief aangeboden,wat best aangenaam is.
Echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Colette R, Responsable réception van Le Saint-Amour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Beste,

bedank voor uw bericht zeer aangenaam

Beoordeeld op 16 juli 2019

Zaten in bijgebouw. Bleek dat dit ver van het hotel in het centrum weg was. Voor mijn moeder van 83 echt ver. Geen airco op de kamers in de villa en een heel kleine kamer en badkamer. Alle voorzieningen wel aanwezig. Voor ons zeker misleidend en geen 4 sterren waard.

Beste,

bedank voor uw bericht. De bijgebouw is niet 4 sterren, We heeft airco in confort kamer in de hotel.
Het is wel geschreven dat de bijgebouw is een annex, 300m van de Saint-Amour, daar is het heel rustig ver van de centrum

Beoordeeld op 10 juli 2019

Een zeer gezellig en stijlvol restaurant! Zowel op het terras als binnen kun je genieten van een ontspannende maaltijd. Het eten is overheerlijk en er is voor elk wat wils. De bediening is verzorgd en zeer beleefd!

Datum van verblijf: juli 2019
Colette R, Responsable réception van Le Saint-Amour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Beste, veel bedank voor uw bericht.

Beoordeeld op 7 augustus 2018

We hebben opnieuw enorm genoten van dit prachtige hotel : een warme ontvangst, en een thuis gevoel vanaf het eerste moment. Ook genoten van het gezellige en mooie restaurant met heerlijke maaltijden. Zeker een aanrader voor wie gastvrijheid, vriendelijkheid, comfort en lekker eten en drinken belangrijk zijn. Wij gaan zeker terug i
Eddy uit Nieuwpoort

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed om weer eens terug te zijn in dit mooie restaurant. Genoten van een heerlijk voor- en hoofdgerecht en natuurlijk vergezeld van lekkere wijntjes. Bediening klantvriendelijk en prijs/kwaliteit OK.
Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: juni 2018
Colette R, Responsable réception van Le Saint-Amour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Nous sommes heureux d'avoir pu vous satisfaire de nouveau ☺️.
A bientôt