Beoordeeld op 2 juli 2020

Hartelijk ontvangen bij aankomst door de eigenaars van B&B Barvaux.
Alle faciliteiten kraaknet, mooie kamers en een fantastisch ontbijt.
Rustig gelegen en toch overal dichtbij.
Geweldig sympathiek koppel, steeds klaar om je een aangenaam verblijf te garanderen. Gewoon super!!!

Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben B&B Barvaux ervaren als een hele fijne plek tijdens ons weekendje weg. Rustig gelegen en een prima uitvalsbasis om de mooie omgeving te verkennen. Goed verzorgd ontbijt, schone kamers en tuin met prachtig uitzicht over het Belgische landschap.

Beoordeeld op 29 juni 2020

Prima ligging (wandelafstand van Durbuy & Barvaux, maar toch rustig gelegen); mooie en propere faciliteiten in de B&B, lekker ontbijt en een gastheer die er alles aan doet om het je naar je zin te maken! Top!

Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Uitstekend.

Om de dag te beginnen een uitgebreide heerlijk ontbijt.

Centraal gelegen B&B bij barveaux en Durbuy. Bij de B&B zitten drinkmogelijkheden en wandelroutes zijn uitgestippeld.

Daarbuiten zit bij het verblijf een grote tuin waar voor de rust heerlijk gezeten kan worden. Ook staat er onderandere een trampoline en zwembad!

Tot slot zijn de eigenaren enorm gastvrij en denken mee in opzichte van activiteiten.

Beoordeeld op 22 juni 2020

De b&b ligt in het kleinegehuchtje Bohon op twee kilometer van het centrum van Durbuy, in een landelijke omgeving. De tuin is prachtig. Er is ene kampvuurplek met een prachtig uitzicht, een speeltuintje en trampoline voor de kinderen en een (klein) zwembadje. Overal zijn er knusse zitplekjes. je komt er heerlijk tot rust. Aan de voorkant is er een barretje waar de uitbater biertjes en ijsjes verkoopt aan de vele wandelaars die passeren. Gasten kunnen er natuurlijk ook terecht of kunnen versnaperingen meenemen naar de tuin. Er is een fijne gemeenschappelijke salon met leren zetels, een dartbord, televisie etc...Ook is er een honestybar. In deze ruimte wordt het ontbijt opgediend. Normaal is dat in buffetvorm maar door de coronoacrisis was de uitbater verplicht om aan tafel te serveren. Ons hoorde je niet klagen. Verschillende soorten broodje, een eitje, pannenkoeken, verschillende confituren, fruitsap...Alles was voorradig. De uitbater was ook zeer behulpzaam en vriendelijk. De locatie is geweldig gelegen indien je van wandelen houdt. Het enige minpunt was de krapte van de kamers. Wij waren met twee kinderen en twee volwassenen en het was toch niet makkelijk om op elkaars tenen te stappen. De muren waren ook dunnetjes waardoor we (soms) de buren bezig hoorden. Al bij al hebben we zeker genoten van deze locatie.