Leg de laagste prijs van deze websites vast
327 US$
View deal
Travelocity
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Mooi modern proper hotel met lekker ontbijt en mooie ligging.badkamers heel mooi en luxeus maar niet zo praktisch,badkamer niet afgeschermd op sommige kamers,bad in midden van kamer,niet praktisch met opgroeiende pubers die hun privacy willen,ook erg warm de kamers,weinig licht.receptie weinig bemand enkel bij in en uitcheck momenten ,ontbijt niet echt rekening gehouden met coronamaatregelen
Verder niets dan lof voor dit hotel!
In tegenstelling tot sommige andere reviews wel een fijn onthaal met een dame die moeite deed om Nederlands te spreken.

Beoordeeld op 23 augustus 2020

Ik kan alleen maar bevestigen wat anderen hier schrijven. Spookhotel met bijna geen personeel waar iedereen, ook 's avonds, zomaar kan binnenwandelen zonder enige controle. Ontbijt met taaie broodjes, opgewarmde koffie, opgewarmde eieren en spek dat niet te bijten was. Kamers die stijlvol lijken maar na 2 minuten merk je dat er geen extra kussens zijn , geen linnenzak, geen haakjes of kapstokjes , geen drinken in de minibar kortom allemaal dingen wat je kan verwachten in een 4 sterren hotel.
Gratis parkeren is 20 minuten wandelen en op de overliggende bouwwerf beginnen ze 's morgens om 6 uur te werken. Vakantieperiode of niet.

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Uitstekende ligging! Vriendelijk personeel. Wel raar dat er niet constant iemand beschikbaar is aan de receptie. Kamer was ok, maar airco zou zeer welkom zijn. Er werd ons gezegd dat we konden gebruik maken van het zwembad tussen 18 en 22u, maar de laatste dag konden we na navraag al om 16u30 in het zwembad, waar we gebruik van hebben gemaakt. Ontbijt was ok.

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Kamer was ok en de inloop douche was uitstekend. Tot daar het aantal sterren dat ik geef. Tijdens ons verblijf werd er niet gekuist. Het ontbijt was pover, de cornflakes nog in zakken ,pistolets taai, chacuterie bijna niet aanwezig, bediening stond daar tegen haar goesting, was teveel dat ze koffie naar de tafel bracht. Het zwembad waarom we dit vier sterren hotel gekozen hadden was vuil en vettig . Er werd geen rekening gehouden met de corona maatregelen niet in het zwembad en niet in de ontbijtruimte (1,5m afstand). De aanwezige parking was 5autoplaatsen vanboven op de steile heuvel tussen de struiken. Kortom wij hadden meer van ons bezoek verwacht dit is zeker geen 4sterren waard.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Als onderdeel van onze rondreis op de motor enkele maanden geleden het hotel Eau de Roche via booking.com geboekt. Doel was een leuk verblijf in het schitterende Durbuy. Tevens een mooie tafel in het nabij gelegen restaurant geboekt.
Groot was onze verbazing dat we van het hotel Eau de Roche enkele dagen voor aankomst een bericht ontvangen dat het “ een bug” in het reserveringssysteem zat waardoor ze een overboeking hadden. Of we maar even de kamer via booking.com wilde annuleren. Natuurlijk hier tegen bezwaar gemaakt waarop geen enkele reactie tot aan de dag van vandaag kwam. Kennelijk maakt het hotel Eau de Roche fouten met hun reserveringssysteem en laten ze dat hun klanten zelf oplossen. Een nare ervaring zeker omdat er geen enkel excuus kwam. We gaan nooit meer naar dit hotel.