Leg de laagste prijs van deze websites vast
330 US$
View deal
Lol.travel
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Kamer was ok en de inloop douche was uitstekend. Tot daar het aantal sterren dat ik geef. Tijdens ons verblijf werd er niet gekuist. Het ontbijt was pover, de cornflakes nog in zakken ,pistolets taai, chacuterie bijna niet aanwezig, bediening stond daar tegen haar goesting, was teveel dat ze koffie naar de tafel bracht. Het zwembad waarom we dit vier sterren hotel gekozen hadden was vuil en vettig . Er werd geen rekening gehouden met de corona maatregelen niet in het zwembad en niet in de ontbijtruimte (1,5m afstand). De aanwezige parking was 5autoplaatsen vanboven op de steile heuvel tussen de struiken. Kortom wij hadden meer van ons bezoek verwacht dit is zeker geen 4sterren waard.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Als onderdeel van onze rondreis op de motor enkele maanden geleden het hotel Eau de Roche via booking.com geboekt. Doel was een leuk verblijf in het schitterende Durbuy. Tevens een mooie tafel in het nabij gelegen restaurant geboekt.
Groot was onze verbazing dat we van het hotel Eau de Roche enkele dagen voor aankomst een bericht ontvangen dat het “ een bug” in het reserveringssysteem zat waardoor ze een overboeking hadden. Of we maar even de kamer via booking.com wilde annuleren. Natuurlijk hier tegen bezwaar gemaakt waarop geen enkele reactie tot aan de dag van vandaag kwam. Kennelijk maakt het hotel Eau de Roche fouten met hun reserveringssysteem en laten ze dat hun klanten zelf oplossen. Een nare ervaring zeker omdat er geen enkel excuus kwam. We gaan nooit meer naar dit hotel.

Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met zeer verzorgde kamers waar je na 18u ook gratis het zwembad kan gebruiken.
Verzorgd ontbijt met voor iedereen wat wils.
Heel vriendelijke service aan de balie.
Gratis parking aan het hotel. Zeer dichtbij het centrum van Durbuy dus uitstekende ligging om s avonds in de buurt iets te eten.
Jammer dat airco ontbrak op de kamer.

Beoordeeld op 3 januari 2020

Supermooi gerenoveerd hotel! Mooie ruime kamers met mooie badkamer. Niets op aan te merken. Ideale ligging.
Zeker een aanrader voor wie naar Durbuy komt! Bij het ontbijt had je alles wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen was er geen parkeerplaats, tevens hebben we 20 minuten in de lobby moeten wachten alvorens er iemand naar de receptie kwam. Het aangegeven telefoonnummer werd niet opgenomen. De kamer is voldoende ruim en met mooi uitzicht, prima douche ook. Echter maar 1 haakje om je handdoek op te hangen (in de douchecabine zelf), niet handig. Verder zou je voor €200 per nacht verwachten dat de Wellness inclusief is, maar daarvoor moet €35(!!) Per dag worden bijbetaald, terwijl die echt weinig voorstelt... Het zwembad is vrij toegankelijk van 8 tot 12 en 18 tot 20 uur. In het hele hotel hangt een vochtige schimmelachtige lucht. Het ontbijt is matig, zeker geen 4 sterren waard. Al met al een zeer slechte prijs kwaliteits verhouding.

Datum van verblijf: juni 2019