Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 103
eDreamsUS$ 95
Agoda.comUS$ 103
StayForLong
ZenHotels.com
FindHotel
Beoordeeld op 12 juni 2021

In Corona tijden toch perfect ontvangen. Vriendelijke ontvangst, mooie propere kamer, en ontbijt verzorgd zoals het hoort. Perfecte ligging op 200 meter van het centrum, rustig aan het water met een ruime parking.

Beoordeeld op 2 juni 2021

Ideale ligging ,in het centrum maar toch rustig.
Door de centrale ligging van het hotel is de privé parking een troef !
Vriendelijk personeel en nette ruime kamers.
Leuk terras met een mooie tuin en zicht op de Ourthe!

Beoordeeld op 27 mei 2021

Prachtige locatie, met gratis ruime parking, op wandelafstand van het centrum Durbuy. Vriendelijke ontvangst, in uw moedertaal. De kamers voldeden ruim aan de verwachtingen en het ontbijt vans subliem en lekker. Een echte aanrader.

Beoordeeld op 17 april 2021

Ruime kamer met zicht op de Ourthe met aparte eettafel en aparte werktafel. Ontbijt, lunch en diner op de kamer in deze coronatijd. Ontbijt was ruim voldoende en met biologische kaas. Voor lunch en diner zijn er voldoende restaurants in de buurt die pasklare maaltijden afleveren !

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 november 2020

heb moeten afzeggen wegens covid 19, zal herboeken vanals het tij keert, het zijn zeer vriendelijke mensen en ze beantwoorden mijn vragen in deze lastige tijden.
Ik zal hen zeker contacteren om opnieuw te boeken in de toekomst.

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde alleen