Beoordeeld op 27 juli 2020

Propere kamer, goede ligging én parkeerplaats, verouderde kamers. Mooi terras langs het water, maar helaas geen gebruk van gemaakt omwille van Covid-19 (al had er wel de optie mogen zijn om toch íets van drinken aan te bieden zodat je er nog gezellig iets kan drinken?).

Beoordeeld op 22 juli 2020

een gebakken ei of warm gekookt is lekkerder dan een koud eitje..maar het is een speciale Corona tijd.
Fijn dat er een privé parking beschikbaar is, zeker bij drukke dagen.
Spijtig dat d bar niet open is boor een biertje 's avonds.

Beoordeeld op 21 juli 2020

Dit hotel is een oase van rust, op een steenworp gelegen van het drukke en gezellige centrum van Durbuy. De vriendelijke bediening en hulpvaardigheid van Sophie en Nathalie geven elke gast het gevoel dat zij/hij meer dan welkom is. Een heel sterke aanrader!

Beoordeeld op 15 juli 2020

Heel vriendelijk onthaal, alles netjes in orde , een aanrader . HEt enige minpuntje is dat er in de badkamers van de suite geen douchegordijn hangt in het bad. Dat maakt het douchen niet zo gemakkelijk.

Beoordeeld op 2 juli 2020

Vooraf gereserveerd voor 4 nachten , en hadden toen reeds de richtlijnen via de site gelezen . In deze tijd van corona is alles op veiligheid ingezet .
Ook hier de nodige maatregelingen genomen .
Mooie verzorgde kamer met douche en zicht op de Ourthe , het hotel heeft een prachtige terras aan de achterkant en vlakbij de Ourthe .
Een zitruimte met de mogelijk voor drankjes te nuttigen , maar dit was nu gesloten wegens corona , ook het ontbijt was aangepast , maar we hadden meer dan genoeg . Ontbijt is op basis van Bio producten en streekgebonden en huisgemaakte confituur . En een stuk vers fruit . Vanuit het hotel een wandelroute kunnen regelen , en s’morgens stond de picknick klaar om mee te nemen alsook de wandelkaart . Maar zeker een pluspunt is de privé parking bij het hotel . Hotel ligt op 2 min wandelafstand van centrum van Durbuy . Veel restaurants in de omgeving . De gastvrouw spreekt vlot Nederlands en gaf ons voldoende uitleg .
We kijken al uit naar ons volgend bezoek .

Kamertip: Langs de achterkant met zicht op de Ourthe
Datum van verblijf: juni 2020