Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer charmante kamers in het centrum van Durbuy. Antieke inrichting heeft wel iets gezelligs. Absoluut te vermijden tijdens de kerstmarkt. Zeer veel lawaai van café / restaurant vlak onder de kamers. Luide muziek, geroep en gezang van gasten van café gaat tot in de vroege uurtjes door. Gevolg, je doet geen oog dicht en dat is niet bevorderlijk voor het humeur.
Ontbijt is goed.

Datum van verblijf: december 2018
Caerdinael Louise, Marketing van The Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Beste,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring bij The Guest House met ons te delen. Bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen over onze decoratie.

Het is waar dat er tijdens de kerstmarkten veel herrie is en dat spijt ons. Maar alle cafés moeten om 01.00 uur sluiten; daarna zou u geen enkel geluid moeten horen.

Vriendelijke groeten,
Louise

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we te horen dat de kamer in Le vieux hotel in Durbuy al geboekt was door iemand anders. Als verrassing kregen we een kamer in the guest house toegewezen. Zeer romantisch en prachtig oud pand. We hebben hier een heerlijke nacht gehad. De tapas bar beneden heeft heerlijke gerechten en een fijne sfeer. Voor de 5e x Durbuy was dit toch zeker een top 3 verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2018

Geachte mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw prettige indrukken van The Guest House te delen.
We zijn erg blij dat je een geweldige tijd bij ons hebt gehad.
Het is ook een genoegen om te lezen dat het eten, de service en de professionaliteit van het personeel aan uw verwachtingen hebben voldaan.
We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen

Vriendelijke groeten,
Louise

Beoordeeld op 17 september 2018

We hadden een suite geboekt, en we hebben ervan genoten. Het is wat speciaal, maar het heeft iets. Het gekraak in de houten vloer, de inrichting en meubilair, gezelligheid troef en een leuk terras. Ook een uitstekende service en klantvriendelijkheid van de patron. Lekker gegeten in het restaurant. We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Caerdinael L, Responsable réception van The Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste,

Dank u voor u commentaar over uw verblijf met ons. We zijn heel blij dat u heeft een goede verblijf met ons.

Tot een volgende keer,
Louise - La Réception

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Ook al kregen we een 'upgrade' naar een junior suite en was deze kamer heel ruim en mooi, toch vonden we het geheel niet prijs-kwaliteitconform... Misschien zijn we te verwend, maar in deze prijsklasse verwachten wij bvb toch badjassen en een minibar. Bovendien was één van de amenities, het flesje body lotion, al geopend door de gasten voor ons, iets wat ik totaal niet waardeer. De (zolder)kamer was héél donker, iets meer extra verlichting zou zeker mogen. Dat het gebouw uitermate gehorig is (vooral storend als een buitenlandse toerist midden in de nacht begint te skypen met de andere kant vd wereld), daar kan men weinig aan doen, maar het blijft nefast voor de nachtrust. Het ontbijt (extra bij te betalen) was niet speciaal. Een beperkt aanbod van, zeer zeker verse, produkten, maar het aanvullen bleef wat achter. Ook de koffievoorziening is niet praktisch voor het grote aantal gasten, met een lange wachtrij tot gevolg. Nee, wij gaan niet terug, en voor deze prijs zou ik misschien toch een ander hotel aanraden. Zeker niet slecht, maar dus wel overprized.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

De inrichting van de kamer is smaakvol. De badkamer is heel mooi en groot......en daar stopt het positieve.
Het is zeker geen 9.1waard. Heel veel lawaai, zowel van de bar beneden als van de andere gasten. Er is zelfs een grote spleet tussen de deur en de gang.
Slechte isolatie en het ontbijt is erg duur. Dus gaan we elders ontbijten. Gezien alle minpunten is het zijn geld niet waard.

Datum van verblijf: oktober 2017

Beste,

Dank u voor de opmerking over onze hotel; het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

Met vriendelijke groeten,
Louise - La réception