Beoordeeld op 3 november 2015

Erg sfeervol op een eenvoudige manier. Geen grote luxe,echter gezellig en lekker eten meestal bereidt door Christine zelf. (eigenaresse) Aan de bar met een open haard met een diverse soorten Belgische bieren is het goed vertoeven. Je kunt er paardrijden op prachtige Mereense paarden.

Kamertip: De slaapkamer met een mooi uitzicht is de kamer met het bad. Volgens mij kamer 5.
Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 9 juli 2015 via mobiele applicatie

Al meer dan 13 jaar gaan wij met een vriendengroep paardrijden en logeren bij Villa les Olivettes.
Zelden zo'n gastvrijheid gezien als bij Christine en Sandrine.
Vanaf het moment dat je arriveert voelt het als thuis.
De paardrijtochten die Christine organiseert zijn iedere keer weer een belevenis. Door de bergen, langs de rivier, in de rivier, kortom genieten van de prachtige natuur van de Ardennen.
De lunch tussen de middag, picknicken in de natuur is uitstekend verzorgd. Als je terugkomt kun je 's avonds heerlijk eten.
Kortom een plek waar je altijd weer terug wilt komen!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 29 december 2014 via mobiele applicatie

Super mooie omgeving. De villa doet je denken aan villa kakelbont. Super gezellig en niet te vergelijken met een hotel of iets anders. Dieren zijn welkom. Ontbijt is erg royaal net als het diner. Lieve gastvrouw. Mooie ritten kunnen maken in de Ardennen zelf. Aanrader

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 4 november 2014

Als je kunt gaan voor:
- de luxe van de eenvoud:
- je air afgooien en heerlijk ongedwongen jezelf wil zijn:
- de tomeloze en liefdevolle inzet van de eigenaresses voor mens en dier
- niet wilt verzuipen in een doordacht concept van "scoren en innen", maar de warmte van
"kom maar binnen".

Dan is Les Olivettes een aanrader.

Olivettes verdient en geeft respect.

Jenny en Kees-Jan de Jong

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 21 oktober 2012

Les Olivettes ? Heerlijk plekje in de Ardennen ! Gelegen op een berg,boven La Roche.En nee,dit is geen tradioneel hotel,het lijkt inderdaad op villa Kakelbont...maar het is er heerlijk vertoeven,vooral voor dierenliefhebbers ! De kamers zijn idd een beetje oud,en aan vernieuwing toe,maar dat mag de pret niet drukken.Elke keer als we in de buurt zijn springen we even binnen bij Christine en Sandrine,en dat eindigd dan ook meestal op een dag later thuis ! Het zijn werkelijk schatten van mensen die deze "villa" uitbaten ! En vergeet zeker niet het fantastische eten....heerlijk gewoon ! Christine is echt een duizendpoot,ze staat in voor de dieren (en dat zijn er wel wat...),ze regelt de paardentrips,en rijdt zelf mee,en ze doet de keuken...wel,wel,wel...RESPECT ! Kijk ernaar uit om nog een keertje een lang weekend naar La Roche vertrekken !

Datum van verblijf: november 2011