Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 24 april 2022

Een heel mooi plekje, kleinschalig en top eten.
Hele mooie en fijne kamers net heerlijke bedden en fijne douche. Ontbijt en dinner van hoge kwaliteit, mooi opgemaakt en lekkere wijnen. Eigenaren zeer kundig en heel vriendelijk. Als je verwend wil worden is dit een perfect plekje

Datum van verblijf: april 2022
Sally Bruynseels, General Manager van Chateau Beausaint - restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2022

Bedankt

Beoordeeld op 12 september 2021

Wij hebben zo genoten van ten eerste de rust en vooral van ( de lekkere wijn 😊)en van het sublieme eten , gewoonweg top. Wij komen zeker terug en om er even tss.uit te zijn , echt een aanrader . Mevr en Menr , echt super vriendelijk , Ale het was top. Grtjs Gino en John , Maldegem .

Datum van verblijf: september 2021

Bedankt!

Beoordeeld op 25 juli 2021

We hebben hier een lang weekend gehad. In een woord fantastisch. Het Chateau zelf is heel erg mooi en smaakvol ingericht. De kamers zijn super. Ruim en voorzien van alle gemakken. We hadden gekozen voor een arrangement met 3 en 5 gangen diner. Deze diners waren super. Erg lekker en bijzondere gerechten. Ook het ontbijt is erg lekker. Goed verzorgd met lekkere gerechten. We hebben echt heel erg genoten. Bijzonder vriendelijke gastvrouw en - heer. Kortom: top!

Kamertip: Geen lift. Slechts een beperkt aantal kamers wat bijdraagt aan de rust en sfeer.
Datum van verblijf: juli 2021
Sally Bruynseels, General Manager van Chateau Beausaint - restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Bedankt en tot de volgende keer.

Beoordeeld op 4 juli 2021

Chateau Beausaint, prachtige B&B op een geweldige locatie, met charmante en luxueuse kamers waar je met de grootste glimlach ontvangen wordt door gastvrouw Sally. Haar echtgenoot ‘Chef’ Alain zet alles op alles om een onvergetelijk en overheerlijk 3 en/of 6-gangen diner te serveren. Een ware culinaire sensatie!
Na het dineren is het al uitkijken naar het uitgebreide ontbijt buffet
‘s anderendaags. We waren hier nu voor de 4de keer, deze keer samen met onze kinderen alsook met familie & vrienden en het was weerom een fantastisch weekend!

Datum van verblijf: juli 2021

Bedankt en tot in oktober

Beoordeeld op 15 september 2020

Heeft alle kwaliteiten (sfeervol warm interieur, stijlvol, heel proper) waarin je een hautaine gastheer/gastheer zou kunnen verwachten. Gelukkig is dit niet het geval, Sally is een uitzonderlijk gastvrije, vriendelijke, symphatieke dame die je warm verwelkomt. Diner was daarenboven een culinair hoogstandje en het ontbijt was van hetzelfde niveau. De passie en liefde straalt er van af.
Echt topklasse, zeker een aanrader! Kasteelwaardig

Datum van verblijf: september 2020
Sally Bruynseels, General Manager van Chateau Beausaint - restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Bedankt voor deze mooie woorden
tot snel
Sally & Chef Alain