Jan
Lier, België

Rustig, familiaal, authentiek

Beoordeling van Hotel Beau Rivage
5,0 van 5 bollen23 apr 2023 beoordeeld
Authentiek Ardens hotelletje zoals ze moeten zijn: Klein, rustig en familiaal.
Verwacht hier geen flatscreens, lawaaierige bar of hot-tubs.
Uiterst vriendelijke gastheer: Jacques houdt van kunst, muziek, wijn en een gezellige babbel en hij laat je je thuis voelen.
Zijn ontbijt is pur sang.
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van Hotel Beau Rivage
4.1 km van Hotel Beau Rivage
Bar/lounge
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 16 september 2020

Hoewel het hotel op zich wat verouderd is, ben ik over het algemeen zeer tevreden over mijn verblijf.
De bereidwilligheid en vriendelijkheid van de hotelier + zijn kookkunsten, doen de minpunten van de slaapkamer in het niets verdwijnen.
Toplocatie en ideale uitvalsbasis voor zowel natuur als stadjes uit de omgeving.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

30km gelopen. Keurig twee kamers geboekt maar bij aankomst was de eigenaar op vakantie in Polen. Moesten hem daar zelf over bellen. Hij had ons, de dag zelf! nog wel proberen te bellen maar had het daar bij gelaten. Het lag daarom eigenlijk aan ons want hij had ons niet kunnen bereiken. Aanfluiting en dus gewoon slecht.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

verouderd hotelleke, maar toch met charme , waren hier op familie weekend met 13 waarvan 3 kleine kinderen. de patron deed super zijn best zowel voor ontbijt als voor het avond eten! Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Kamertip: gezinskamers zijn vrij ruim !
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Hotel gunstig gelegen bij centrum .hotel een beetje verouderd maar in orde .de kamers zijn klein maar in orde . zijn daar toch maar enkel om te slapen .
De patron staat u met raad en daad bij .goed ontbijt en men komt regulier vragen of men nog iets wenst .
Dus waren wij tevreden over dit verblijf

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft nieuw elan nodig! Teveel is stuk of te oud. Geen TV op de kamer (heel jammer met WK atletiek), geen spiegel op ooghoogte, waterglazen pas volgende ochtend gevonden bij openschuiven gordijnen (stonden in de vensterbank), uiteraard geen Wifi, douche boven bad met douchekop die eruit valt, wastafelplankje wat van de muur valt, te weinig oplaadmogelijkheden gsm's....... En dat allemaal voor €140/nacht.
De plus is de gunstige ligging in het centrum van een van de leukste plaatsjes in de Belgische Ardennen. Je zou zeggen, potentie genoeg!

Datum van verblijf: augustus 2017