“Teleurgesteld”

ma 21/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
10 september 2019 beoordeeld

Côte à l’os was niet de kwaliteit die we verwachtten van een zaak die er prat op gaat enkel vlees van uitstekende kwaliteit te serveren, heel veel vet en pezen en stukjes die taai waten. Het was een miniem slaatje en van de frietjes waren de helft meer kruimels dan frietjes. Aperitief en wijn was uitstekend, zo ook het dessert. Er stonden drie mensen in voor onze bediening, wat verwarring schepte. En maar 1 persoon was vriendelijk.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon lekker gegeten. Rundvlees van eigen kweek, super! Vriendelijke en attente bediening. We waren hier al vaak en keren zeker terug.

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriendin hebben hier zojuist beiden een heerlijk stuk vlees naar binnen gewerkt, kwaliteit van het vlees was boven gemiddeld, saus was lekker, porties mooi van formaat en een mooie zaak.

Het viel echter wel heel erg tegen dat ons na het afruimen van de tafel geen dessertkaart werd aangeboden en wij ruim 25 minuten met lege glazen voor ons neus hebben gezeten en de aandacht van de ober niet te pakken kregen (Ik had echt zin een dessert !).

Uiteindelijk ben ik opgestaan om de rekening te vragen, maar na een heerlijk hoofdgerecht helaas met een dubbel gevoel weg gegaan.

27 augustus 2019 beoordeeld

Schitterend gegeten, mooie, eerlijke en zeer lekkere porties. Alles topkwaliteit en zeer vriendelijk gebracht. Werkelijk niets op aan te merken!

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

Mooie zaak, leuk terras, leuke kaart met goed omschreven vleesgerechten en herkomst. Gastvrije ontvangst, lekkere amuse van het huis, heerlijke grote porties qua vlees. Wij hadden een hamburger en de brochette. Ruim voldoende met frietjes en sla. Leuk dat je olie en azijn in (parfum) spuitflessen op tafel hebt staan. Leuke inrichting ook, gezellige ongedwongen sfeer. Aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Signe Jeanne bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg

In Signe Jeanne geweest? Deel je ervaringen!