“opnieuw lekker getafeld”
Beoordeling van Signe Jeanne

Signe Jeanne
Reserveren met
Signe Jeanne is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 42 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
3 weken geleden beoordeeld

mooie kaart met lekkere gerechten en een goede service weer drie diverse keuzen gemaakt en goed bevonden
heerlijk hapje bij de apero aangeboden van het huis

2 oktober 2018 beoordeeld

De connectie met slagerij Baltus is meteen duidelijk als je het menu bekijkt. Goed ook om op het plaatje te zien waar het vlees van je keuze zit bij het rund. Het gerijpte rundvlees wordt bereidt met de Josper-oven. Er worden ruime porties geserveerd. Wel vond ik de menukaart wat verwarrend, het staat allemaal een beetje door elkaar. Maar iets meer tijd nemen voor de keuze. Bediening vriendlijk.

15 september 2018 beoordeeld

Reeds regelmatig bezocht (telkens met enkele maanden tussen).
Lijkt wel van kwaad naar erger te gaan.
Dit maal met een heel gezelschap (6 koppels) bezocht.
o.a. 8x steak besteld, waarvan 6 verschrikkelijk slecht waren (één en al pees), 1 matig en 1 zoals het hoort. En dit voor een vlees restaurant.
Ober stelde grote flessen wijn voor van 1,5 L, dit was goedkoper volgens hem.
Bleek dit nadien geen huiswijn te zijn (zoals duidelijk besteld), maar flessen aan 68 eur per stuk.
Pure oplichterij.
Nu is het echt de laatste maal; ons zien ze hier niet meer terug!!!

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beperkte keuzes die we op maandag ochtend hadden om een kopje koffie te drinken. Maar uiteindelijk zou dit ook de beste zijn geweest! De koffie en latte waren heerlijk! De koffie werd niet alleen geserveerd met een koekje maar ook met een vers gebakken zoet mini croissants. Heerlijk!! De bediening was erg vriendelijk. Heel mooi, modern en schoon ingericht.

10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons is dit het beste restaurant van La Roche en omstreken. Eendeborst met een sausje van citroengras echt verrukkelijk. Super vriendelijke en vlotte bediening. Zeker niet duur voor wat je krijgt. Was om je vingers af te likken. We komen zeker terug!

Reizigers die Signe Jeanne bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Signe Jeanne geweest? Deel je ervaringen!