TripAdvisor
La Roche-en-Ardenne
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker en correcte geprijsde menu geheten. ”
Beoordeling van Du Midi

Du Midi
Geclassificeerd als nr. 14 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Frans
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier al enkele keren. Op de middag. We kozen telkens het menu. Kozen zelf de wijn. Correcte prijzen. Jammer dat er telkens niet veel volk zat. Drie keer geweest. Drie keer zaten we er bijna alleen. Misschien de ligging net buiten het centrum. Doch de afwezigen hebben l gelijk. Vandaar dat ik deze recente wou toevoegen aan TA. Er zijn weinig goede restaurants in la roche. Dit is eg zeker een van

Datum van bezoek: juli 2018

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de menu van 25 euro gekozen. Je krijgt hiervoor veel waar voor je geld. Amuses, soep, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en een hapje tussendoor (tonic ijs met gin in gelatine vorm, leuk gedaan). Wel veel winterse gerechten tijdens de zomer. Een minpuntje: wij hebben onze keuze van voorgerecht duidelijk gemaakt en door een foutje in de communicatie zijn verkeerde voorgerechten klaargemaakt. Zeker geen probleem voor ons, maar het was jammer dat de zaalverantwoordelijke de fout op ons stak.

Datum van bezoek: augustus 2016
27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader vriendelijk personeel lekker zeer lekker menu
prijs/kwaliteit dik ok
Iedereen was tevreden
Ook de streek is hier zeer mooi

Datum van bezoek: april 2016
16 november 2015 beoordeeld

De hotelkamer is proper maar eenvoudig. Jammer dat op een zondag morgen het warme water blijkbaar al was opgebruikt maar globaal gezien ok. Je krijgt wat je betaalt.
Het restaurant is meer dan ok. We hebben beide een menu genomen die ons meer dan beviel. Zeer lekker, verfijnde schotels voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2015
9 september 2015 beoordeeld

Gezellig hotel zeer dicht bij het centrum met een restaurant waar je voor een laag budget toch lekker kunt eten.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Du Midi bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Du Midi geweest? Deel je ervaringen!