“Dinner na een dag wandelen.”
Beoordeling van La Chine

La Chine
Geclassificeerd als nr. 17 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Sushi, Chinees, Thais
1 juli 2019 beoordeeld

Het was lang geleden dat we nog eens chinees gegeten hadden en zijn bij La Chine binnengestapt. Het is een mooie, verzorgde zaak naast de rivier. de bediening was vriendelijk en het eten prima voor een goede prijs. Het beviel ons zo goed dat we er een tweede maal zijn gaan eten.

Datum van bezoek: juni 2019

2 mei 2019 beoordeeld

De bediening is correct; voorgerechtje was lekker; de eend als hoofdgerecht mocht iets krokanter zijn. Wel een minpuntje: de eetzaal mocht wel wat warmer zijn. Dat is iets wat ik vaak merk in veel zaken: een warme zaal maakt het allemaal veel gezelliger.

Datum van bezoek: mei 2019
4 januari 2019 beoordeeld

Vooral het het eten maar ook bediening zijn ons tegengevallen. Zelden een Chinees restaurant bezocht met zo'n matige kwaliteit van eten. We hadden menu genomen met soep, ... Enkel soep, nagerecht en Scampi's waren OK. De voorgerechten en eend waren vreselijk (onze eerste slechte ervaring bij dit Chinees gerecht).

Datum van bezoek: december 2018
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in La Roche. Iedere herfst en sluiten altijd af met een diner bij 'de Chinees'. De kwaliteit is altijd prima. De bediening is altijd vriendelijk. Bedenk hierbij dat het een gezin is waarbij iedereen (ook de kids) meehelpen om de tent draaiende te houden. Dit vinden wij geen enkel probleem. Het heeft zelfs wel zijn charme.

Datum van bezoek: november 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier een digestief drinken. We werden al onmiddellijk onvriendelijk behandeld. Er was nog 1 tafel met jonge mensen die heel veel lawaai maakten, maar niet storend waren voor ons. Zij bestelden nog iets, wij erna nog iets, maar werden onbeleefd de deur gewezen. Echt super onbeleefd. Ik raad iedereen af om deze mooie zaak te bezoeken. Betere zaken en vriendelijkere zaken op de markt.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die La Chine bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In La Chine geweest? Deel je ervaringen!